Hallo meiden, Gister heb ik de eerste echo gehad met ongeveer 5 weekjes om medische redenen. Kan iemand mij vertellen wat het bovenste stipje is op de echo. Lijkt net of daar ook een klein vrachtzakje aan het groeien is Heeft iemand een idee ? Alvast bedankt
Hallo meiden, Gister heb ik de eerste echo gehad met ongeveer 5 weekjes om medische redenen. Kan iemand mij vertellen wat het bovenste stipje is op de echo. Lijkt net of daar ook een klein vrachtzakje aan het groeien is Heeft iemand een idee ? Alvast bedankt
Het lijkt wel een beetje een plooi die om gevouwenmis.heeft de echoscopis te er niks van gezegt.anders even aannde vk vragen
Moeilijk maar t zal vast niks slechts zijn anders had je dat al gehoord.. Maar zou natuurlijk misschien wel een 2e vruchtzakje kunnen zijn idd Wanneer heb je weer een echo?
Bij mij zagen ze met 5.3 een tweede vruchtzakje, maar dat was echt duidelijk te zien. Ik vind sowieso je echo een beetje vaag, heb je een inwendige echo gehad?
Ik vind het heel lastig te zien. Rechtonder zie ik namelijk nog zo een stipje. Ik zou het even afwachten meestal maken zulke vroege echo's je toch wat onzeker.
Dit kan ook het dooierzakje zijn. Hiervan leeft het vruchtje tot een week of 11 tot de placenta aangemaakt is.
Het dooierzakje zit in de vruchtzak. Dus dit is grote onzin. Het lijkt wat vocht/bloed en zit heel laag in de baarmoeder vlakboven de baarmoedermond. Geen tweede vruchtzak dus