Zwaar kleding dilemma.. als ik thuis ben,zit ik in mn oncharmante hotpants,ontblote buik en shirt. Ik kan mijn positiebroeken niet meer aan omdat ze klemmen bij mijn schaamstreek... we gaan straks naar schoonouders om daar te eten en ik zweet me suf en kan geen korte broek aan... zucht Heb dr nu wel genoeg van,dit weer...bah
En een legging? Gaat dat ook niet? Met ene tuniekje/lang shirt? Dat zit meestal beter dan een echte korte broek. Succes nog met de warmte
Een legging, of een lekkere joggingbroek? Ik heb van de week bij de Hema 2 jogging/pyamabroeken gekocht, maar die kunnen ook prima voor overdag! Ze zitten heerlijk! Bij mij beginnen gewone broeken ook echt niet meer lekker te zitten.
Idd een joggingpak... Heb er de laatste 5 weken van mn zwangerschap haast in hewoond haha zit heeeeerlijk En niet zoon strakke broek die in je buik zit te porren enzo Of anders leuk jurkje+legging ofzo Maarja met dit weer kan je ook rustig zonder legging
Lidl heeft ook zwangerschapsbroeken in de aanbieding, beetje joggingbroek achtig, maar een paar euro. Lijkt me wel lekker zitten. Anders gewoon legging met een lange shirt erover, ook heerlijk!
Wohoeeee bedankt voor die tip. Morgen ga ik meteen maar even lidl opzoeken (krijg er nooit reclame van) en hopen dat ze nog wat hebben Heb niet eens behoefte aan mijn positiebroeken ... veel te veel stof hahaha Leggings/joggingbroek en een t-shirt/tuniek/jurkje voor als ik uit de deur moet en voor de rest loop ik zoveel mogelijk zonder veel stof rond (hotpants en bh/bikini)
Positiekleding van de liddl zit heerlijk... Maar ben bang dat je niet veel meer zal vinden er is zo weinig geleverd... Ik heb bij het filiaal hier alle maatjes S mee genomen... Ze hadden maar 1 van elke maat en kleur.... Dus voor 43 euro had ik 2 broeken 3 shirts en 4 buikbanden dat vind je niet in de winkel... Hihi en die shirts zitten onwijs lekker op je huid net zijde..... Hoop dus dat je ze nog vind....is echt een aanrader...
Ja die buikbanden zag ik net ook in de online folder ... ik ga morgen eerst maar even bellen voordat ik op pad ga denk ik Welke filiaal heb jij leeg gekocht? Toevallig in noord-holland? Dan moet ik je namelijk even pb´en en vragen welke ik niet meer hoef te bellen
Hier ook de lidl leeg gekocht! Zitten heerlijk voor weinig geld! En ik draag veel legging met tuniekje jurkje...ik kan die broeken ook niet meer aan helaas.... Liefs
Ja toevallig Wel.... Oostzaan heb ik leeg gekocht... Maar misschien dat ze nieuw hebben gehad... Kan het altijd proberen....
Oooww dat is nog een "heel eind" weg gelukkig van mij daar was ik niet van plan om heen te rijden Bedankt voor de informatie
Ik heb bij de action jurkjes gehaald, erg comfortabel en toch netjes! Volgens mij waren die 6,95 per stuk!
Misschien een jurkje of een rokje? Als ik thuis ben loop ik ook de hele dag in bikini of in onderbroek met een hemdje. En dan het liefst het hemdje nog omhoog ook, met blote buik haha.
Ik heb bij de Bristol Vr. Tien euro per stuk twee hele simpele strakke maxi jurken gekocht. Model hemd maar dan heel lang tot de enkels. Een zwarte en een legergroene. Draag hèt zonder onderbroek hahaahah met een dun riempje en birkenstocks er onder.