Mijn zoontje was met 6 maanden (en een beetje) 9,3 kilo en 71cm. Ook een grote dus! Met zijn geboorte was hij 4 kilo.
Jarne was met 5.5 maand 7700g en 70cm, een grote magere dus. Hij heeft niet echt het 'babyvet' dat je bij andere babytjes wel eens ziet, maar echt te mager is hij ook niet Dokter zei toch dat alles goed was dus Met de geboorte was hij trouwens maar 2.484g (2.5 week te vroeg geboren) en 48cm, dus ook best wel al groot voor 37.5 weken zwangerschap (volgens de dokters )
Mijn zoontje was bij 7 maanden 10 kilo (met 6 maanden zijn we niet bij het CB geweest). Hij zit met lengte en gewicht op + 1 van de curve. Waarom je druk maken voor het CB.. Ze zijn er om je te helpen! Het is geen APK keuring hoor. Als je kindje gewoon vrolijk is en het verder lekker doet is er toch niets om je zorgen om te maken. Behalve als je het idee hebt dat je er teveel eten in "propt"
Bij 6 mnd woog Thije 9735 gram en was 71 cm lang. Bij zijn geboorte woog ie 3980 gram Hij krijgt BV op verzoek en het CB vond hem er prima uitzien, goed in verhouding. Zoals Maka al schrijft zijn BV-baby's vaak dikkere kindjes, dat heb ik me ook laten vertellen. Geef jij ook BV?
Hoi, Nee ik geef FV. Hij krijgt gewoon 4 flessen 180/6 en daarnaast groente en fruit, af en toe een liga met wat drinken(of een korstje brood) en dat is het eigenlijk wel. Niet te veel dus.......? Ik zie het woensdag wel. Ik heb in het groeiboekje gekeken en dan zou het met zijn lengte precies op de bovenste zwarte lijn zitten en zijn gewicht iets boven het bovenste zwarte lijntje ( ongeveer een halve kilo zeg maar)