Fles (speen) die niet lekt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Liminous, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje drinkt nog steeds af en toe wat drinken uit een flesje. Dat hij hier al wat ''oud'' voor is weet ik, dus daar hoef ik geen reacties over.

Alleen ik zit met het volgende, de flesjes belanden vaak liggend op de tafel/vloer/stoel waarna het drinken uit de speen druppelt. Hij heeft een fles van Avent, maar ook simpele van de kruidvat die er een beetje op lijken. En bij beide druppelt er steeds drinken uit.

Heeft iemand suggesties voor een fles met speen die niet lekt?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik hou mij ook aanbevolen!

Hier ook lekkende flesjes....

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als het helemaal antilek is dan is het meteen ook antidrink.

Als je er gewoon bij blijft als je kind drinkt dan kan er m.i. weinig lekken.

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Kan je hem niet aanleren de fles op tafel of ergens ander neer te leggen? Mijn jongste is anderhalf en die heb ik aangeleerd zijn beker neer te zetten. Al die dingen lekken nogal :(

5. rums

rums Niet meer actief

Je bedoelt een fles echt als in fles? (A)
    Wij hebben een nuby met rietje en die lekt niet.

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    En een beker met rietje is geen optie? Lijkt mij dat alle flesjes met speen lekken aangezien die niet antilek gemaakt zijn.

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Spenen lekken altijd, komt door de gaatjes. Ik zou alleen zelfstandig laten rondlopen met een andere beker.

Hier ook nog lekker een fles voor het slapen, maar dat is uitdrinken en klaar.

8. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Het lijkt mij de bedoeling van een fles dat er makkelijk drinken uit komt, daarom is het ook voor kleintjes. Een antilek-fles bestaat (naar mijn weten) niet.

9. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    We zijn al een tijdje bezig met het leren drinken uit een gewone beker.. Dit gaat nog steeds moeizaam, hij heeft heel erg moeite met doseren waardoor vaak de hele inhoud over hem heen gaat.

Een rietjes beker hebben we ook geprobeerd, maar na 2 slokjes is hij er klaar mee en hoeft dan niet meer. Hetzelfde geldt voor een tuitbeker.

Nouja, we blijven oefenen met een gewone beker, maar als er nog mensen zijn met andere suggesties, dan hoor ik het graag :)

10. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
  11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Rietjesbeker?

12. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik weet niet of je al geprobeerd hebt om wat lekkers in de rietjesbeker te doen? :)

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    ik zou overgaan op 360 graden beker...al heb ik ook nog steeds geen goede daarvan gevonden die niet lekt.
    De kiddyboo leek even goed te werken..maar ondanks dat hij niet helemaal vol zit...en rechtop staat...komt er toch water uit...dat zou toch gewoon niet moeten kunnen ?? Ik blijf het ding ook maar bestuderen...ik denk dat de bekers en flessen hier spoken ofzo...

Maar een speen zal altijd lekken

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    verplaatst naar baby en dreumes.

Deel Deze Pagina