Mijn zoontje drinkt nog steeds af en toe wat drinken uit een flesje. Dat hij hier al wat ''oud'' voor is weet ik, dus daar hoef ik geen reacties over. Alleen ik zit met het volgende, de flesjes belanden vaak liggend op de tafel/vloer/stoel waarna het drinken uit de speen druppelt. Hij heeft een fles van Avent, maar ook simpele van de kruidvat die er een beetje op lijken. En bij beide druppelt er steeds drinken uit. Heeft iemand suggesties voor een fles met speen die niet lekt?
Als het helemaal antilek is dan is het meteen ook antidrink. Als je er gewoon bij blijft als je kind drinkt dan kan er m.i. weinig lekken.
Kan je hem niet aanleren de fles op tafel of ergens ander neer te leggen? Mijn jongste is anderhalf en die heb ik aangeleerd zijn beker neer te zetten. Al die dingen lekken nogal
En een beker met rietje is geen optie? Lijkt mij dat alle flesjes met speen lekken aangezien die niet antilek gemaakt zijn.
Spenen lekken altijd, komt door de gaatjes. Ik zou alleen zelfstandig laten rondlopen met een andere beker. Hier ook nog lekker een fles voor het slapen, maar dat is uitdrinken en klaar.
Het lijkt mij de bedoeling van een fles dat er makkelijk drinken uit komt, daarom is het ook voor kleintjes. Een antilek-fles bestaat (naar mijn weten) niet.
We zijn al een tijdje bezig met het leren drinken uit een gewone beker.. Dit gaat nog steeds moeizaam, hij heeft heel erg moeite met doseren waardoor vaak de hele inhoud over hem heen gaat. Een rietjes beker hebben we ook geprobeerd, maar na 2 slokjes is hij er klaar mee en hoeft dan niet meer. Hetzelfde geldt voor een tuitbeker. Nouja, we blijven oefenen met een gewone beker, maar als er nog mensen zijn met andere suggesties, dan hoor ik het graag
ik zou overgaan op 360 graden beker...al heb ik ook nog steeds geen goede daarvan gevonden die niet lekt. De kiddyboo leek even goed te werken..maar ondanks dat hij niet helemaal vol zit...en rechtop staat...komt er toch water uit...dat zou toch gewoon niet moeten kunnen ?? Ik blijf het ding ook maar bestuderen...ik denk dat de bekers en flessen hier spoken ofzo... Maar een speen zal altijd lekken