Hoeveel woog jullie baby bij 6,5 week? Stijn woog 5760 gram! Wat ik zo hier en daar lees is dit best wel veel. Nu was hij ook al zwaar bij zijn geboorte.. 4005 gram maar toch... Hieronder een foto van Stijn. Lekkere bolle toet.
Onze dochter woog met 7 weken 3460 gram. Was een ukkie met de geboorte (2830gram) en is dat nu met 14 mnd nog
Hoi, Als je kindje bij de geboorte al 4000 gram weegt kan het bijna niet anders. Een kindje groeit tussen de 150-300 gram per week. Bij Stijn dus 1750; 250 gram per week, dat zit dus binnen de marge. Niks om zorgen over te maken lijkt me. Geef je flesvoeding? Want daar groeien ze ook wat harder door over het algemeen. Overleg als je het niet vertrouwt met het consultatie buro. Vergelijk je niet met andere gewichten; een baby van 8 pond is vrij extreem en zal je hier weinig tegen komen; dan is de vergelijking dus niet eerlijk. Je zou aan alle moeders welke een baby van 8 pond hebben gekregen moeten vragen wat ze nu wegen. Je hebt een mooi ventje, lekkere bolle wangen; dat gaat er echt vanzelf af. Geniet er maar van. Liefs Mama73
Ik geef inderdaad flesvoeding. Eigenlijk is Stijn nog wat meer dan 250 gram per week gegegroeid omdat hij na zijn geboorte af is gevallen tot 3670 gram. Dat hij heeft dus dubbel en dwars ingehaald.
Mijn zoontje woog bij de geboorte 3770gram en met precies 8weken 5585gram. Hij groeide die eerste maandjes super goed op mijn melk. Hij kwam een keer zelfs 500gram in 1 dag aan. Maar nu gaat het wat minder snel vergeleken met die eerste weken. Gisteren woog hij 7746gram.
Mijn oudste 1 maand: 6,5 kilo en 64 cm(4800 gram en 56 cm bij geboorte 4 weken te vroeg) mijn jongste 1 maand+ 1 week: 6 kilo en 60 cm (3800 gram en 53 cm bij geboorte 3 weken te vroeg) Hier dus nog groter en boller,maar dat zijn ze nu nog steeds en ze groeiden erg hard op de borstvoeding.
mijn zoontje woog 2600 gram bij de geboorte en woog met 8 weken 4398 gram ( weet niet hoeveel hij woog bij 6,5 week) mijn dochter woog bij de geboorte 2800 gram en woog met 8 weken 4230 ze is nu 3 maand en weegt 5 kilo.
Ons mannetje was bij de geboorte 2680 en woog met 5 weken 3970. Ook lekker hard gegroeid dus en dat gewoon op bv, zegt dus ook niet alles