Waar ik de laatste tijd zo'n last van hem is dat als de baby beweegt (en dan ook flink beweegt) dat ik onderin mijn buik en vagina zo'n stekerig gevoel krijg. Waarschijnlijk zit het hoofdje dan ook op of tegen mijn blaas te drukken, want ik heb dan het idee dat ik alles zou kunnen laten lopen als ik me er niet tegen verzet. Ik weet dat de kleine al vrij diep zit (nog niet helemaal vast) Van het weekend heb ik ook een avondje in het ziekenhuis doorgebracht vanwege (voor)weeen om de 5 minuten. Die gaven geen ontsluiting dus mocht weer naar huis. Nu is het vrij rustig. Af en toe een krampje, maar die zijn niet heftig of zo. Ik ben ook steeds zo bang (als ik dat stekerige gevoel heb) dat mijn vliezen breken. Bij mijn zoontje braken mijn vliezen namelijk met 35+1 dus die schrik zit er nog wel een beetje in. Wie kan mij een beetje geruststellen en heeft dus soms ook dit stekerige gevoel?
Ik herken het gevoel wel wat je omschrijft. Ik heb ook af en toe van die gemene steken en dan tegelijkertijd het gevoel dat er zo iets uit zou kunnen komen. (wat natuurlijk helemaal niet kan maar het voelt heel diep naar beneden toe) Ook denk ik dan soms de controle over mijn blaas te verliezen maar tot nu toe gaat het goed. Ik denk tenminste dat je dit bedoelt? Ik ben gisteren nog op controle bij de vk geweest en nu bleek dat de kleine beeb toch echt is ingedaald. 2 week geleden lag hij al de goede richting op, maar is nu verder naar beneden gezakt. Ik denk dus dat dit bij je termijn hoort. Ik snap je angst voor het breken van je vliezen want op het monemt van die steken denk ik ook weleens, ojee het zal toch niet gaan 'knappen' Maar tot nu toe zijn mijn vliezen nog nooit spontaan gebroken.(4e zwangerschap) Dus het lijkt denk ik alleen maar zo. Succes met je zwangerschap!
@Gwen. Dat gevoel bedoel ik ja. Gelukkig is het 'normaal'. Tja ik ga nu vanalles denken door die (voor)weeen.
oh ja en dan die druk af en toe!! Lijkt het alsof ze eruit komt......maar het is volgens mij idd omdat ze ingedaald is en dan beweegt met haar hoofdje.. Gisteravond had ik ook een paar keer heftige kramp onderin... Herke het allemaal niet van de eerste zwschap dus het is weer lekker onzeker allemaal hahahaha