pijn onderbuik/steken vagina

Discussion in 'Zwangerschap' started by sunnyke, Jun 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunnyke

sunnyke Actief lid

Jun 20, 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    Belgiƫ
    Hoi iedereen,

ben ondertussen 27 weken zwanger. Sinds deze week heb ik veel pijn in mijn onderbuik, maar dan vooral als ik rondwandel of rechtsta. Het lijkt dan net alsof mijn buik vanonder opgespannen wordt, en voel dan ook steekjes in mijn baarmoeder. Ook heb ik regelmatig steken in mijn vagina. Nu, de kleine is wel heel actief, en vindt het blijkbaar vooral prettig om onderaan rond te trappelen.
    Ben nu gewoon bezorgd dat er iets "op gang" aan het komen is.
    Anderzijds voel ik wel niks als ik ga liggen, maarja, ik kan nu toch moeilijk continu gaan rusten en liggen he...
    Wie herkent dit, en weet wat het kan zijn?

Alvast bedankt!

Sunnyke

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hai ik herken het wel en het is waarschijnlijk het indalen van je kindje. de mijne is kort geleden ingedaald (aan de late kant) en ik had ook van die steken in mijn vagina zeg maar. en idd als je ligt dan voel je het niet. ik wist niet dat dit door het indalen kwam maar dat vertelde mijn v.kundige mij begin van de week toen ik voor controle moest gaan.

niet bang zijn dat je al gaat bevallen hoor, het indalen van je kindje wilt niks zeggen over het moment dat je gaat bevallen. mocht het je toch niet lekker zitten dan gewoon je v.kundige bellen.

liefs,nanc

3. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

Oct 15, 2008
    497
    0
    0
    Ik denk ook dat dit door het indalen komt.
    Mijn eerste was ook met 28 weken ingedaald en pas geboren met 38 weken en 3 dagen.

Share This Page