En dan ook nog ongeschonden down under! Mijn zoontje woog 3085 gram. Heb een knip gehad (vacuumverlossing)
Oudste was 3495 gr ik ben geknipt en bevallen met vacuümpomp. Jongste was 3540 gr. en bleek na 4 uur 9 cm ontsluiting en bijbehorende persweeen helemaal verkeerd te liggen en dat is een KS geworden.
De oudste woog 3200 gram, grote knip gehad + tangverlossing Tweede woog 3760 gram, geen haarscheurtje niks
Onze kleine woog 3570 gram en 52 cm.. Kleine knip gehad.. Weet niet hoeveel hechtingen, niet zoveel geloof ik
Hier bevallen met 40w+2d van baby 3780 gram. Knip én flinke scheur. Vk zei dat als ik niet geknipt was dat ik flinke kans op totaalruptuur had gehad. Nu ruim 38w zwanger en dus aangegeven dat ze 'preventief' mogen knippen om totaalruptuur te voorkomen.
Ik ben bevallen van een zoontje van 3240 gram en 49 cm. En wel een knip gehad omdat hij te lang met z'n hoofd in het geboortekanaal zat en de hartslag dus te laag werd. Hij moest er dus echt uit
kindje van 2570 gram en op een haar na geen totaalruptuur...heeeeele grote scheur dus. Bevalling was supersnel, echt een stortbevalling wat zelfs de vk verraste dus te laat met knippen.
Mijn zoontje een rustige bevalling met 34 weken, 3160 gram en 48 cm lang. Een heel klein scheurtje naar boven wat wel moest worden gehecht. Mijn dochter , ingeleide bevalling, weeenstorm en echt een stort bevalling, 4700 gram en 55 cm. Stonden op het punt om te knippen maar er was geen houden meer aan en werd haar hoofdje al geboren. Echt een paar mm verwijderd van totaal ruptuur. Echt ontzettend veel last van gehad na de tijd en nog steeds is het daaronder niet meer zo als het was. (litteken van de hechtingen, deels een verzakking etc.) Maar goed ben allang blij dat ze gezond is! Want ze is met behoorlijk wat kracht er uitgetrokken (schouder zat vast) Ze was echt erg blauw, apgar ook 7 en ik dacht 9.
Onze vent was 3300 gram en 48 cm. Hij is geboren met 41+4 en ik was een klein beetje ingescheurd (2 hechtingen omdat het dan sneller geheeld was)
2960 (41+1) met knip en de tweede een tortbevalling, 2975 (40+1) flinke scheur hopelijk voor jou gewoon weer zonder ts