Weet iemand waar ik een bivakmuts kan krijgen voor kindjes boven de 12 maand? Op baby walz zag ik er een staan, maar ik hoef geen frutsels eraan. Iemand enig idee?
nooit gezien en van gehoord lijk me ook een beetje raar om je kind een bivakmuts op te doen..haha! Maar ieder zn eigen smaak.
haha heb ff gekeken bij babywalz en het ziet er niet zo uit als ik dacht! Ik dacht aleen met 2 ogen haha vandaar mn opmerking..
Het zou mij wel ideel lijken zeg! Zeker voor op de fiets of op echte koude dagen. Mutsen trekken ze af, zo'n sjaal smoort ze gevoelsmatig ook behoorlijk. Ik zal eens kijken of ik 1 kan scoren. *met zo'n heeeeel groot gat voor dan he , je ziet dan haast niet dat een het "bivakmuts" is*
heey super dan ga ik daar zeker eens kijken. We hebben een van kik kid gekocht maar die blijkt (bijna) te klein.
hmm goed plan wel eigenlijk bivakmuts kan ze tenslotte niet aftrekken en we gaan naar oostenrijk met een doppie dat absoluut geen capuchon, hoedje, petje, muts op wil ik ga ook eens op jacht