tnx thelady, helaas, dat staat dus allemaal niet op mijn fotootjes nou ja, over 19 weken weet ik hoe zwaar ze is
dat in elk geval ja! hier nog 15 weken dus... oeeeh (ben ook belg, dus krijg elke maand een echo, dus ook meer kansen om te weten hoeveel het weegt etc.)
Helaas kan ik mijn 20 weken echo niet meer terug vinden. Maar met 23 weken woog ons meisje 357 gram en met 25 weken 462 gram. Iedere 2 weken krijgen we een groeiecho.
Ons zoontje was bij 18+ weken geschat op 266gram. De gyn zei, dat het gemiddeld bij de 250gram ligt met die zw.schapsduur.
op onze echo foto stond het niet en de arts heeft ook niks gezegt ik vroeg toen hij bezig was ook hoe groot ie was en toen zei de arts; zo aan het einde hoor je het. maar goed ik was zo zenuwachtig dus ben het later vergeten te vragen, en hij heeft ook niks meer verteld..
Bij 20.6 woog ze 490 gram. Ze liep toen (en nog steeds) behoorlijk voor. Vandaag woog ze 3100 gram. Hier wordt het geschat door het meten van de omtrek en doorsnede hoofdje, lengte dijbeen en omvang buik en dat gaat allemaal de computer in en je krijgt een schatting.
onze kleine woog met 20.2weken 329 gram Wat ik me afvraag? Sommigen weten het niet krijgen jullie dan geen formulier waar alle bevindingen van de 20 wkn echo op staan?
ik heb niks gehad in ieder geval. hij liep wel met een paar A4-tjes in zn handen met grafieken etc. erop maar die ging hij faxen naar mn verloskundige..anders vraag ik het met de volgende controle daar wel (23 juni heb ik weer een controle)
hier ook niets gehad.... moet zeggen dat ik wel benieuwd ben geworden na het lezen van dit topic... dus denk dat ik het morgen eens aan de vk vraag....
ik kreeg trouwens na de echo ook een formulier mee waar alle metingen e.d opstonden... Gek dat t overal anders is.