Hier met 20w4d 381 gram en met 30w2d 1574 gram. Ik kreeg de formulieren ook niet meteen mee, ze zijn opgestuurd naar de verloskundige, maar van haar heb ik ze meegekregen.
Ja kan me voorstellen dat je nieuwsgierig geworden bent. Ik vond het ook leuk om het papier te hebben voor later. Leuk om alles voor de kleine te bewaren. Heb ik van mijn oudste ook. Wel vreemd dat er zoveel verschil tussen zit en geen landelijk beleid is.
Hmm.. ja, denk dat ik donderdag ook maar ff aan de gyn ga vragen of ik kopietjes mag hebben van de formulieren. Vind het idd vreemd dat ze het bij de een wel geven, en bij de ander niet.
Bij ons is niets gezegd over het gewicht? Wordt dat berekend ahv de afmetingen? Heb wel de formulieren meegekregen. Maar daar staat het niet op voorzover ik heb gezien.
vandaag met 19,4 weken is onze meid 308 gram en ongeveer 24 centimeter! alles is goedgekeurd bij haar......
20 weken en 3 dagen 303 gr en 29 cm! Lange dame . Na veel groeiachterstanden in de laatste 8 weken ben ik ingeleid met 37 week! En en en 2710 gram Toch meer dan de verwachten 2090 gram . MAAR ZE WAS DAN OOK 52 CM!!..