hai hai... Misschien kan iemand me geruststellen. Ik heb momenteel ontzettend last van huilbuien en het gaat van kwaad tot erger. De hele dag door.. Om van alles. Ik voel me verder niet ongelukkig of het diep verdrietig, maar wel onbegrepen.. En daardoor raak ik een vieze cirkel, heb alweer spijt van het vorige en dan ben ik daar weer overstuur over... Maar 9 van d e10 keer gaat het eigenijk om niets... Wie heeft dit ook (gehad) en gaat het weer over?
meis dat zijn gewoon je hormonen. ja wat je eraan zou kunnen doen ik weet het niet. maar lekker op zijn beloopt laten en je lekker laten troosten.
Hoi, Ik ben ook wel wat labieler, niet alleen de verdrietige kant op, maar ook de vrolijke/gelukkige. Dus meer op de toppen van je emoties zeg maar. Probeer er gewoon wat aan toe te geven en ook vooral rust te zoeken. Dus lekker zelf iets doen of thuiszijn zonder anderen om je heen. En voldoende slapen enzo. En leuke gezellige dingen doen of iets lekkers of moois voor jezelf kopen etc. Komt door de zwangerschapshormonen en hoort er dus gewoon bij. Als het echt heel erg wordt zou ik het met je arts of verloskundige bespreken. Succes!
Pfff, ik herken het! Heb het ook gehad met de zwangerschap van m'n dochter! Zolang het niet extreem is zou ik het gewoon lekker laten gaan, doe ik ook!
Thanks meiden.. lief van jullie. Voel me al iets beter... Ben al een half uur droog... Wat is niet extreem? Ik vind dit best extreem. Ik ben ook best moe.. dus ga deze week nog vroeger naar bed... even bijtanken... Want ook voor beebje is dit niet goed denk ik... *ook een reden om weer te gaan huilen* zucht!
Tigger meid sterkte! Het is gewoon heel vervelend als je je zo voelt. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.