Hallo, Heb even een vraagje... Sinds mei 2010 probeer ik zwanger te raken, maar sinds augustus 2010 heb ik ineens geen menstruatie meer... Hoe zou dit kunnen komen? Ik zal iets meer info geven over mezelf: November 2009 bevallen via keizersnede, 6 weken later kwam mijn menstruatie weer op gang en verliep 5 maanden redelijk regelmatig (28 tot 35 dagen). Na bevalling geen pil geslikt. Eerste zwangerschap was meteen raak. Groetjes Patatje
hoi dat is wel vreemd. Had je voor je eerste zwangerschap ook een regelmatige cyclus? Ik zou het met de huisarts gaan bespreken. Mirjam
Toen slikte ik de pil en was ik meteen zwanger, dus geen idee... Ben al meerdere malen bij de huisarts geweest en van de week eindelijk doorgestuurd naar de gyn. Heb de 28ste een afspraak. Is het trouwens zo dat de gyn je baarmoeder nakijkt tijdens een keizersnee? Want tijdens het nagesprek een week of 8 na de bevalling vertelde de gyn mij dat ik helemaal in orde was en dat dat dus niet de oorzaak was van de vroeggeboorte. Tijdens dat bezoek kreeg ik overigens geen lichamelijk onderzoek, alleen een gesprek. De huisarts vertelde me later dat m'n baarmoeder en eierstokken als het goed is nagekeken zijn tijdens de keizersnee. Groetjes patatje