Oke! Komaar op! Van de week ging ik op visite bij mijn moeder. Zit al een tijdje op de bank en merk dat mijn bh bandje niet op de juiste plek zit. Ik grijp over mijn schouder en merk dat er helemaal geen bandje zit. Kijk in mijn shirt. En daar hingen de dames los in de kooi....bh vergeten! Mijn moeder en ik gingen nog ff weg, dus eerst langs huis, bh aan doen, trek de deur dicht... en shit... sleutels! Wij gaan... lekker even naar de winkels, kom terug bij de auto, druk op t knopje van de sleutel en merk dat ik de auto nu pas op slot klik.. oeps! Vandaag moest ik mijn telefoonnummer opnoemen.. 06-...uhm...uhm... nou echt... dat ik t niet meer wist! Hoop echt voor mezelf en eigenlijk andere dat dit echt weer over gaat straks.
Hier zondag hele dag gewinkeld...tasjes Vol met leuke dingen voor kleine meid en mezelf...gewoon ergens vergeten en zonder tassen Naar huis gegaan...je zou toch denken dat je er al eerder achter komt dan 's avonds op de bank! Maargoed, volgende dag maar winkels afgebeld En ja hoor gelukkig nog gevonden!!!! Zucht.... En Hoe vaak ik wel niet hoor van vriendlief: dat heb je net verteld schat.... Best hilarisch eigenlijk!
Hehe klinkt bekent. Vooral met telefoonnummers, normaal gesproken weet ik best wat nummers uit mijn hoofd. Laatste tijd is het een drama ik heb toevallig vandaag maar een "ouderwets" lijstje gemaakt. Ach hopen dat het gauw weer over is.
Hier ook erge last van! En dan vooral met dingen die ik zelf gedaan of gezegd heb en dan gewoon zeggen dat heb ik helemaal niet gedaan of gezegd! Of inderdaad dingen gewoon niet vertellen en later zeggen dat heb ik toch verteld.
Hihi herkenbaar, vooral wat natasjeee zegt, ik ontken gewoon heihard veel dingen die ik wel gedaan heb, als ik dan later rustig zit en nadenk blijk ik het toch gedaan te hebben
Ik ben deze week echt kwaad geworden op vl omdat hij wéér de autosleutels niet op de vaste plek had gelegd en ik me een ongeluk zocht toen ik weg moest. Nadat ik hem het hele huis door heb laten zoeken bleken ze in mijn tas te zitten ik bleef maar sorry zeggen....
"Uhmmm, wat kwam ik hier ook alweer doen" Herkenbaar ook van iets gezegd hebben, wat je niet meer weet en later toch weer te binnen schiet.
kan nog wel een jaar duren hoor, voordat je dr vanaf bent.. ik heb precies 10 maanden ontzwangerd, en na 13 maanden weer zwanger.. ik kan geloof ik wel naar de gesloten afdeling. ik heb overal lijstjes, routines en plekjes voor spullen. maar nog dingen vergeten en kwijt raken/maken..
Uw postcode ? uhuu je 06-.. iets met 101?? het ergste en best vaak me pincode, en bijna diesel in me auto inplaats van benzine
Mijn geheugen is altijd al slecht geweest, dus dat ben ik gewend. Ik ben van het verstrooide, zoals vaatwasser uitruimen met ovenwanten aan...
Herkenbaar. Heb al eens een was twee dagen in de machine laten zitten, en ik me maar afvragen waar alles toch gebleven was. Fornuis per ongeluk aan laten staan, niet alleen het gas, maar ook het vuur. Dingen die me verteld worden ben ik snel weer kwijt. Lezen lukt. Iet meer, want wat heb ik in vredesnaam gelezen?
Haha herkenbaar! Ik kan ook niet denken van oh dit of dat straks even doen, moet direct want nog geen minuut later weer vergeten anders. Wat ik wel onthoud en mijn man wil vertellen, vertel ik gerust 10x omdat ik niet meer weet dat ik het al heb verteld. Lastige is, eerste zwangerschap en de nodige informatie boekjes die je moet doorlezen... ik kan gewoon niks ervan onthouden pff, als de bevalling begint kan ik eerst weer het boekje erbij pakken om te kijken wanneer je nu moest bellen haha
hier ook last van en echt extreem erg.. vind het echt heel erg vervelend en manlief ergert zich er best erg aan..
Mijn geheugen gaat hollend achteruit! Vorige week hele stomme dingen gedaan, zoals: -zoontje gebracht bij opa en oma in zn pyama en crocks. Mama gaat naar dr werk....tas met kleding, luiers etc, meegenomen. Om 5 u kom ik weer terug, zoontje had een afschuwelijk broekje aan met een te klein shirt( hadden ze sochtends snel gekocht)gelukkig had hij zn nijn in zn handjes toen ik hem sochtends afleverde😁 - stekker van strijkbout hele dag in stopcontact laten zitten😁 - kookplaat na het koken aan laten staan - op het werk vraag ik aan collega wie een bepaalde stapel werk heeft weggewerkt...collega had geen idee, zij was het niet, we snapte er niks van. Eenmaal terug naar huis in de auto schiet me te binnen dat ik het zelf een dag daarvoor had gedaan 😁 Ben nog geen 16 weken zwanger, hoop niet dat het erger wordt. Vertrouw mezelf niet meer!!!
Zo herkenbaar allemaal. Ik wist altijd overal waar alles lag, zelfs als mn vriend had opgeruimd kon ik vertellen waar het lag. Nu dus mooi niet meer. Ik laat mn auto deur open, ik was er van overtuigd dat m'n vriend 27 is ipv 28. Naar de winkel of iets willen doen en dan lang voor je uit staren en niet meer weten wat je moest.. Gewoon ook verstrooid zijn, niet meer op woorden kunnen komen, iets willen vertellen en de woorden door elkaar zeggen wat dan nergens op slaat. Enz enz hahaha. 😂
Zo bekend!! Postcode uhhhhh... zet de laptop aan, maar wat ging ik ook alweer doen? Sta op op mn werk, maar waarom? Wat was ik van plan te doen haha. Hopelijk na de zwangerschap weer weg!
Mmmm....als 'k dit allemaal zo lees, ben 'k extra blij dat 'k hier tot nu toe nog geen last van heb. Succes er mee allemaal meiden