Hier werd onze meid geschat op zo'n 6 a 7 pond. maar uiteindelijk was ze 4455gram. dus bijna 9 pond.. Dat had onze verloskundige ook nooit gedacht, ik had in verhouding maar een klein buikje, en ook met echo's was ze mooi gemiddeld! dus het zegt helemaal niks. Overigs ook niet over hoe de kleine eruit komt. ik had een relatief makkelijke bevalling (werd ingeleid) en ben er zonder scheuren/hechtingen ed afgekomen!
Met 38 weken nog een extra groeiecho gehad. Ze schatten haar rond de 6 pond. Ze werd precies met 39 weken geboren en ze woog 8 pond. Ze kunnen er niet veel over zeggen.
3360 gram, bij een zwangerschap van 41 weken. Ze werd klein geschat, en uiteindelijk was ze niet groot, maar ook niet klein.
Hebben jullie ook toevallig ervaring mee dat een baby (waarvan hoofdje iets groter dan gemiddeld ) moeilijker geboren werd? Of niet langs de gewone weg geboren kon worden ?
Ja, bij mij keizersnee geworden omdat ze te groot bleek en niet indaalde. Hoofdomtrek was uiteindelijk 38 cm waar 34 normaal is...ben wat dat betreft erg blij dat ze niet indaalde en dus gehaald is...
Hier was de gyn wel redelijk juist, gewicht baby ging in de richting van 4kg. Daarom besloten om geplande keizersnede te doen (ben maar 1m50, smal bekken), dochter is geboren met 3,810 kg en gyn was heel blij dat ze voor de keizersnede gegaan was. Had brede schouders en was er zo nooit uitgeraakt
Onze 2 kinderen hebben ze nooit geschat. Ze zijn beide net 6 pond geworden. Onze 3de uk heeft vorige week nog een metingsecho gehad en komt nu uit op net geen 5 pond. Dus ik ben benieuwd... ik beval gewoon van iniminie baby's
Hier net zo. Alleen ben ik wel begonnen met inleiden maar na twee dagen weeën en uiteindelijk 30 minuten persen ging hij echt never nooit passen
Zoon werd 8 pond geschat en was 3940 gram. Deze baby wordt 10 pond geschat ( met 40 weken). Ben reuze benieuwd!