hoi allemaal ik heb een vraagje ik heb nu sinds een week afentoe hevige steken in mijn vagina echt dat de tranen in mijn ogen springen. ze zijn naar een seconde ook weer weg. maar het doet zo veel zeer. ik heb mijn vk ook al hier over gebeld. ben getest op blaastonstekeing maar dat was het niet. ze zij zodra je nog geen bloed heb is het niks ernstigs. en moet ik het in de gate houden. nu vroeg ik mij af heeft iemand anders hier ook ervaring mee met die pijn steken?
Bijhet indalen van mijn zoontje rond de dertig weken voelde ik twee keer een enorm heftige steek in mijn vagina en onderbuik, zo scherp het benam me de adem gewoon even en ik wist niet wat ik moest. Ik schrok er heel erg van! Daarna niets meer van gemerkt. Maar het waren bij mij dus maar twee steken. Ik kan me voorstellen dat als je het blijft houden je je ongerust maakt! Ik zou denk ik toch de vk weer even ellen als het aanhoudt en vragen of ze niet even kan checken of het allemaal wel goed zit, of het idd de indaling is of dat het wat anders kan zijn etc.