Sinds gisteravond regelmatig last van hevige voorweeen. Vannacht dat ik echt dat het ging beginnen. Jeetje zeg dat was niet fijn! Ik verwachtte elk moment het loslaten van mijn vliezen. Zo startte mijn eerste bevalling namelijk . Maar nee, niets. Vanmiddag heb ik controle bij de vk. Misschien kunnen ze kijken of ik al ontsluiting heb. Ik heb begrepen dat bij een tweede ( of volgend) kindje dit door de voorweeen wel kan. Ben trouwens morgen 38 weken, dus kan nog zo maar 4 weken duren!
hier ook al een hele tijd, kan helaas nog een tijdje duren idd... hopelijk hebben ze wel al voor een cm of 2 gezorgd. scheelt je als het echt gaat beginnen
Oooh hier het zelfde ! Loop nu al 2 weken met heftige voorweeen en elke x s nachts. .. Al 1 nachtje geslapen in het ziekenhuis omdat ik geen puf meer had. Helaasheeft het bij mij nnogniet ggezorgd voor oontsluiting anders hadden ze me willen inleiden... Dus nu wordt het afwachten ! Hoop dat het bij jou wel kan en dat je snel je kleine baby'tjevast kan houden Sucves
Ik had zondagavond voorweeen die heel regelmatig kwamen (tussen 2 en 5 minuten) maar waren niet heftig. Dacht ook dat het toen begonnen was, maar helaas, de volgende ochtend niets. Gister bleek alleen wel al 2cm ontsluiting te hebben! Die is al in de pocket denk ik dan maar haha
Zit nu op een dikke centimeter. Ach we zien het wel. Hele dag buikpijn en pijnlijke harde buiken. Hopelijk vannacht een beetje rustig