Ervaringen gezocht met fruit/groente potjes van DM Duitsland

Discussie in 'Voeding' gestart door Kleintjuh85, 18 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Mijn ouders en familie wonen allemaal in het zuiden van Limburg en hebben mij al regelmatig verteld dat ik eens keertje in Duitsland naar de DM moet gaan.
    Nu heb ik hier al tips voorbij zien komen van merken luiers en billendoekjes.

Maar hebben er hier ook mensen ervaringen en tips qua merken mbt de groente/fruit hapjes?

Ik weet dat ze er het merk HIPP hebben, maar zijn er nog andere merken aan te raden? En is het qua prijzen de moeite waard?

Alvast bedankt.:D

2. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Woon zelf aan de Duitse grens maar haal er eigenlijk nooit echt babyproducten... nu op vakantie in duitsland hier wel wat potjes gehaald, naar hipp ook bebevita gehaald. Bij de rewe, hippe is duurder dan ovarit met (volgens mij was een potje 1.20 of 1.30) en bebevita was volgens mij wel iets goedkoper (89 cent?) Maar vond ik dus niet echt een verschil. Zeker niet in vergelijking met bv potjes van de kruidvat. Dan is het weer duurder dacht ik. Weet niet hoe de prijzen bij dm of kaufland oid liggen maar zo op het eerste gezicht zou ik er niet voor omrijden.

3. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    O en dl vind de potjes overigens prima, maar is (nog) geen moeilijke eter dus dat zegt niet zoveel :D

4. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ongeveer dezelfde prijs als hier :)

Wel meer smaken/variaties. Mijn zoontje heeft nooit potjes gegeten, na 2 happen vond hij het altijd wel welletjes. Behalve fruit en ook van fruit hebben ze net ff wat meer keus.

Maar voor de prijs hoef je het niet te doen, alleen voor de smaken is het de moeite waard

5. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Oké dank je voor jullie reacties.
    Ik ga er sowieso niet speciaal voor omrijden, maar mijn ouders willen er eens keer heen gaan want is 10 min rijden vanuit mijn oma.
    Wij willen onze dochter zoveel mogelijk verschillende smaken leren proeven en vanalles leren eten, dus dan qua de verschillende smaken wel leuk om er eens keer wat in te slaan.

Deel Deze Pagina