2 maanden na miskraam opgezette buik

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Engeltje05, Jun 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Engeltje05

Jun 3, 2016
    32
    4
    8
    Rotterdam
    Hoi,

Ik heb een vraagje. Heb 27 maart een miskraam gehad. Mijn eerste menstruatie was daarna 6 mei. Het was vrij weinig 2 dagen ongeveer. En nu 5 juni ben ik weer ongesteld geweest alleen was de bloedverlies iets meer dan normaal. Maar heb sinds 2/2,5 week enormlast van opgezette buik. Het lijkt alsof ik gewoon paar maanden zwanger ben. Is dit normaal.
    Moet ik mij er zorgen om maken. Heb toen ook een na controle gehad ze zeiden dat alles weg was. Alleen baarmoederslijm zat er nog in.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi engeltje05,

je lijf kan inderdaad na een miskraam een beetje anders op je hormonen reageren. Je kunt eerder. later, tussentijds of meer of minder bloed per menstruatie verliezen. Ook kun je andere klachten hebben aan je lijf. Meestal stabiliseert zich dit wel in het eerste half jaar. Maar ik hoop natuurlijk dat jullie weer snel een kindje mogen verwachten.
    Geen zorgen, dit klinkt niet raar. Het is alleen lastig omdat je je lijf niet helemaal herkent. Als je twijfelt of je zwanger bent, kun je zekerheidshalve altijd even een test doen natuurlijk.

Groeten Brigitte

Share This Page