Baby 8 mnden onrustig en veel huilen snachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tjejfromsverige, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjejfromsverige

tjejfromsverige Actief lid

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van ruim 8 mnden die sliep voorheen altijd fijn de nachten door. Op vakantie geweest en zelfs daar ging het slapen erg goed, maar sinds we terug zijn van vakantie is dit zo anders.

Hij word een paar keer flink huilend wakker lijkt ontroostbaar enige wat dan helpt is een klein flesje melk. Hij slaapt weer in om vervolgens weer huilend en kreunend wakker te worden. Ik blijf troosten, elke keer als hij in slaap lijkt te zijn, leg ik hem weg om vervolgens 10 min later weer hetzelfde riedeltje af te spelen.

Vannacht was ik zo moe dat ik hem maar bij ons in bed heb genomen. En verrekt hij sliep heerlijk rustig door.

Hij heeft wel 2 voortandjes die doorgekomen zijn sinds we terug zijn van vakantie.

Ik kan hem niet elke avond in bed nemen, maar weet niet van vermoeiheid wat de beste oplossing is.
    Hij krijgt nu dus ook 2 kleine flesjes a 90/3 of 120/4

2. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Herkenbaar, onze dochter van bijna 8 maanden is sinds kort ook onrustig en hongerig 's nachts. In deze fase is er een sprong, ze gaan dromen 's nachts én realiseren dat ze alleen in hun bed liggen en dat jij er dus niet bent. Ik ga er maar vanuit dat het een fase is en het vanzelf weer voorbij gaat. Tot die tijd zou ik gewoon toegeven aan wat je baby nodig heeft en het jezelf ook zo makkelijk mogelijk maken :)

3. tjejfromsverige

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo sneu he voor die kleintjes he! Neem jij je dochter dan ook bij je in bed of blijf je troosten?
    Merk ook inderdaad overdag dat hij gauw huilt als hij mij niet ziet en het liefst dat ik hem heel de dag draag.

4. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Gewoon aan toegeven, hij heeft het nodig :) Wel slopend hoor, daar niet van ;) Mijn dochter valt zodra ik haar een kus en haar knuffel geef meteen weer in slaap dus het is nog niet nodig geweest om haar bij ons in bed te leggen, maar als ze veel zou huilen zou ik dat zeker doen

5. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Mijn zoontje is ook 8 maanden. Hier ook veel huilen. En vannacht wilde hij ook weer een nachtvoeding terwijl hij normaal doorsliep. Deze ochtend is een drama. Zolang ik hem vast heb is het prima, maar leg ik hem neer begint het gehuil weer.

Het zal wel weer een fase zijn. Groeispurtje? Verlatingsangst? Tandjes?
    Ik ga er gewoon in mee en hoop dat het snel voorbij is.

6. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.186
    823
    113
    8 maandensprong! Vond ik bij de 1e de ergste sprong, hopelijk nu ook weer de ergste want dan hebben we t ergste vast achter de rug....

7. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Hier ook rond de 8 maand. Dacht wat is dit?! Maar zijn periodes. Soms komt er een dikke snot neus aan of een sprong.

8. tjejfromsverige

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn die herkenning. Het is inderdaad even niet anders, proberen ons er samen maar doorheen te slaan. Vannacht heb ik nadat hij huilend wakker werd en niet te troosten was een klein flesje melk gemaakt en bij ons in bed genomen en dat ging gelukkig goed.
    Baby wat slaap en ik ook.

9. tjejfromsverige

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Snotneusje heeft hij helaas heel vaak. Hij is sinds zijn geboorte al minstens 7 keer goed verkouden geweest inclusief snotneusje.

Deel Deze Pagina