Hoi! Ik heb vandaag een pretecho gehad! Wat een feest! Heel erg leuk! Maar nu kwam naar voren dat beebje 1140 gr weegt. Ze gaf aan dat het allemaal goed was. Maar in de boekjes en op het net staan dat het kindje nu ong 800gr weegt...das toch een verschil. Hoe kan dit????
De onze woog met 27,4 959 gram.. Vandaag een extra echo gehad en nu woog de kleine 1662 gram.. Het verschilt per kindje schijnbaar erg.. Wellicht dat jou kleintje al een flinke groeispurt heeft gemaakt, anders even navragen bij de vk als je op controle gaat..
Ik had ook een groeiecho toen ik precies 27+4 weken was en onze meid woog toen bijna 1100 gram! Met 31+6 weken woog ze 1800 gram. Dus dat gewicht van jouw ukkie is een heel mooi gewicht hoor Niet van de boekjes/internet uitgaan hoor, want het ene boekje/site zegt 800 gram en de andere zal 1000 gram zeggen en weer een andere roept 1200 gram. Ga af van de echoscopiste ! Zij weten waar ze over praten
nee ik denk niet dat dat helemaal klopt. toen ik vorige week precies 25 weken was, woog hij namelijk al 855 gram
Ik heb met 26+2 een pretecho gehad en ons meisje woog toen bijna 1000 gram. En bij de geboorte woog ze 3640 (41+3). Een gemiddeld gewicht volgens mij. Ik denk dat het een heel mooi gewicht is wat je kindje nu heeft hoor liesje, geen zorgen maken in ieder geval.
Mijn tweeling is geboren met 27 weken en ze wogen 1210 gram en 1170 gram. Prima gewichten dus voor die termijn. Volgens mij ligt je beebje prima op schema hoor!
Onze tweeling is geboren met 28 weken. Mijn ene zoon woog 1270 en mijn andere zoon woog 1500 bij de geboorte. Dus het gewicht bij jou klopt wel
met 27 weken was ons beebje ruim 1000 gram...het is een jongetje. De gyn gaf aan dat het op het gemiddelde zat (niet eens boven het gemiddelde maar er ietsjes onder, een fractie!). Bij de boekjes klopt niet alles hoor!!!