heb pas in maart een afspraak bij het cb, maar weeg en meet hem zelf vaak even tussendoor. bijna 14 maanden, lengte ongeveer 85 cm gewicht ongeveer 10.8 kg. Maar goed, geen kind is gelijk.... gezondheid vind ik belangrijker dat die standaard lijstjes van het cb
Wij moeten zo naar het cb.. Ik zal dan straks even posten hoeveel hij woog en wat de lengte is. 6 december was het 11.7kg en 81cm. Toen was hij 12,5 maand
Danielle is bij de ka geweest in het zh. Over 2 weken is ze 14 .nd. Ze is 88,5 cm en weer erg afgevallen. Zo woog ze eerst 10,7 kilo en nu nog maar 8,5 kilo. Word ne niet vrolijk van. Ze hebben haar goed na gekeken. Wat blijkt? Keel amandelen flink ontstoken en was voor de rest erg grauw van kleur en flink groot. Dat is dus de reden zei de ka dus ze belden de kno arts kon gelijk met dpoed naar de kno arts. Die gekeken en die schrok. De neus en keel amanfelen moeten er snel uit en haar oortjes worden door geprikt. 21 feb worden ze verwijderd bij haar. En ik maar me af blijven vragen waarom ze van grote dikke baby zo af viel naar een erg lange en slanke baby. Kno arts vond het dus niet raar dat ze daardoor zo afviel. Als het goed is moet ze vanaf maart weer flink aan komen en we krijgen nieuw recept voor fantomalt en voor nutridrink. Ben erg blij dat we nu dd oorzaak weten van haar vele afvallen. Ze moet met 15 mnd weer bij het cb komen en bij de ka elke mnd.
Ach arm meiske! Snap dat je erg ongerust bent als ze zo afvallen pfff... Hier was de oudste met 2, 5jaar 9 kg en 77cm, maar hij was ondervoed. Heeft dat mooi ingehaald, volgende maand 4 jaar, en nu 91 cm en 13kg. De jongste hier is hollands welvaren hij woog met precies zes maanden 9100(en nog wat) en 69,5cm. Kan me voorstellen dat hij rond 14 maanden (dus nog 7 maanden vanaf nu) wel een stuk zwaarder weegt. Of gaat het nu wat langzamer??