snap niks van me borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door iniminie, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    bij me 2 vorige zwangerschappen had ik rond de 12 weken al bereikt dat me borsten een cup groter waren en kon je echt zien dat ik zwangerschapsborsten had :)

nu ben ik 17 weken,en nog niks,ik wil wel borstvoeding gaan geven,maar ik maak me zorgen of dit wel haalbaar is?
    ik heb nog geen gram meer zwaardere borsten en zeer hebben ze ook nog al die tijd niet gedaan
    verders ben ik op en top zwanger,maar me borsten lijken achter te blijven :(

komt dit nog?of zou er wat mis zijn?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

elke zwangerschap is anders, ook bij jou, het groeien van je borsten zegt niks over of je wel of niet borstvoeding kan geven, niet druk over maken en als je het niet los kunt laten even met je vk bespreken ;)

3. henkie24

henkie24 Niet meer actief

die van mij waren in het begin echt mega! en nu? :rolleyes:

4. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ja ik dacht ik vraag het eerst even hier,voor ik aan de bel trek
    ze groeien niet,en ze doen ook niet pijn,wat ik van vele wel hoor

5. mymiracle

het kan trouwens nog komen meid, haha, misschien zit je over 5 weken wel met cup H :)

6. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    nou dat hoeft voor mij nu ook weer niet :D
    ik dacht dat je dat ontwikkelde tot je 12de week ongeveer
    maar het kan dus best,dat het nog allemaal op gang komt?

7. mymiracle

ja hoor, kan nog makkelijk :)

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik was met ene week of 7 al 2 maten gegroeid, dat nam later weer af en nu zijn ze 1 maat groter dan voor de zwangerschap.
    Wel zere borsten en tepels en jeuk!
    Ik las dat de grootte van je borsten niks te maken heeft met het goed kunnen geven van borstvoeding, maak je daarover maar niet te druk! ;)

9. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Meiden, ik heb alleen een jeuk aan mijn borsten.
    Moet dan ECHTTT krabben, zo irritant :)

Maar pijn heb ik niet.

Wat betekent het hebben van jeuk?

10. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    wacht maar toto je bevallen bent dat had ik bij mn eerste ik leek pamela wel! had normaal A.

En nu gata t ook op en neer dan groot en dan weer kleiner.

11. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Mijne zijn ook nog precies zoals ze waren (mooie volle B-cup) en ik hooooop dat het ook zo gaat blijven. K zie mezelf straks echt niet op een paard rondrijden met van die mega-uiers hihi..

12. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Bij mij groeiden mijn borsten alleen in het begin, en volgens mij alleen van het vocht. Ik heb nooit lekkende borsten gehad, of stuwing. En nu, na de bevalling, produceer ik zelfs te veel melk. Vriendinnen van mij met enorme borsten tijdens de zwangerschap produceerden te weinig, dus volgens mij zegt het allemaal niks.

Ik maakte me trouwens ook wel een beetje zorgen, maar uiteindelijk komt het dus gewoon goed.

13. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ja jullie hebben gelijk,of het komt nog of het komt op gang na de bevalling denk ik dan maar
    maakte me even zorgen,omdat ik bij me jongens al vrij vroeg gegroeit was qua borsten.
    die deden ook echt pijn vanaaf 6de week ofzo,en bleef zo tot na de bevalling
    en toen kwam die stuwing enzo ja

dus ik ga er maar vanuit dat het nog goedkomt,maar best gek ,je voelt je op en top zwanger,maar je borsten reageren niet,zo zie je maar,dat alles telkens anders is ;)

14. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Ik zal je mijn bevindingen van deze zwangerschap geven ik wou wel dat ik al afkolven mocht!

Deel Deze Pagina