36 weken en erge verkoudheid...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lolieken, Jan 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Hoi dames,

weer effe wat raad nodig. Ben sinds enkele dagen goed ziek. Begon met een maagontsteking (is nog steeds niet helemaal op orde) en ging verder over in een vervelend hoestje, moeilijker ademhalen, keelpijn en heel de tijd het gevoel dat ik niet goed kan doorhoesten en er wel een vel over men longen zit ofzo. Voel me nu lekker benauwd op mijn borstkast echt leuk...

Door dat dat gevoel op men longen vandaag pas echt goed is doorgebroken ben ik nog niet bij een huisarts geweest. Vermits ik hoogstwaarschijnlijk volgende week moet bevallen (inleiding) zou ik toch graag aan de beter hand zijn. Zie me daar al liggen met een vervelende hoest en een benauwd gevoel op de borstkast.

Iemand tips die me zouden kunnen helpen? Huismiddeltjes of wat dan ook? Ik heb nog nooit een longonsteking gehad ofzo en wil er nu ook geen krijgen hoor! Dus wil ik best wel men lichaam een handje helpen...

Voelde me net zo geweldig!! Na het goed nieuws bij de gyn! Alsof de weerstand het liet afweten net toen ik al die stress liet varen!! Gek!

Alvast bedankt dames!

Share This Page