Hallo ! Wie kan mij vertellen wat me ongeveer te wachten staat bij een pretecho? ga je dan alleen voor de fun kijken? En zijn die standaard in 3d? Alvast bedankt!
Ja, dan ga je voor de fun kijken! De echoscopiste kijkt wel een beetje naar afwijkingen (als die zo te zien zijn) en of de kleine wel groot genoeg is voor het termijn! Ze doet (bij ontdekkingen) GEEN uitspraak, maar verwijst je dan door naar je eigen VK/Gyn voor verder onderzoek. Nee, het is niet standaard in 3D. Voor 3D betaal je namelijk meer dan voor een standaard 2D echo.
Op de website van Echo centrum Amsterdam staat het goed uitgelegd. Echo Centrum Amsterdam Toevallig kwam ik daar terecht omdat ik ook het verschil wilde weten.
Een pretecho is niet standaart in 3D/4D. De goedkopere versie is een 2D echo. Je komt inderdaad voor de fun, maar als er echt iets zwaar mis is zullen ze dit ook aangeven. Ze zullen je ook altijd even het hartje laten horen en vaak als ze de kans krijgen meten ze het een en ander op. Dit is ook erg leuk om te weten, hoe groot de voetjes zijn en de beentjes... Voor een 3D/4D echo zou ik wachten tot je zeker 28 weken zwanger bent. Maarja, als je een pretecho bureau uitkiest zullen ze je alles uitgebreid uitleggen hoor vantevoren en er is zat tijd voor vragen. Ieder pretecho bureau doet het anders en heeft andere prijzen.
bedankt voor jullie reacties! hier kan ik wel wat mee.. ik zal ook even op die website kijken Sjakie22 wij doen de echo bij de verloskundige praktijk waar we zitten die doen het ook heb er zin in !!!