Hoi! Tja het hoort erbij ik weet het.. ga er opzich ook prima mee om maar soms heb ik het toch even zwaar. Zeker in combinatie met werk. Ik ben de hele dag misselijk.. ik probeer vaak kleine beetjes te eten maar soms is dat net te laat en word het gewoon na 2 sec weer eruit gegooid heel vervelend. Iemand tips wat verstandig is om te eten? Licht verteerbaar? En herkent iemand dat gevoel van misselijkheid maar je maag knort en er echt een honger gevoel inzit? Als ik dan eet komt het terug. Ik hoop dat iemand de goude tip heeft al weet ik natuurlijk ook dat ik er doorheen moet.. heb wel even mijn verhaal gedaan
Ik herken het.. Bij mij gaan appels er op een of andere manier altijd in. En droge crackers van lu. Ook heb ik cup a soup kip om een beetje zout binnen te krijgen en op een of andere manier gaat limonade beter als water
Verder veel rust en hele kleine porties. Zelfs op het moment dat je denkt dat het goed gaat niet te veel nemen
Heel herkenbaar, iedereen zei na de 12 week word het beter, ik dacht yes 12 week, nou het heeft 20 week geduurd. Ik kon beschuit met een half plakje kaas goed binnenhouden. Succes!
Helaas wel, op den duur stond ik te koken niets aan de hand en zodra het eten op tafel stond hing ik boven de wc
Huis tuin en keuken tips Zet een pak crackers naast je bed en neem een droge voor je opstaat. Cola kan ik enigszins binnen houden. Droge crackers en naturel chips gaan ook goed. Waterijsje zodat je toch wat vocht binnen krijgt Helaas hier 2 keer tot geboorte extreem veel overgegeven en uitgedroogd in t ziekenhuis gelegen. Hopelijk bij jou snel minder!
Medicatie vragen aan de huisarts. Bij de eerste vond ik dat het erbij hoorde en was ik elke dag meerdere keren ziek tot na 20 weken. Bij de tweede na enkele keren overgeven al aan de bel getrokken zodat ik niet weer mijn eerste zwangerschap herbeleefde kwa overgeven. Een hemelsbreed verschil. Zou t alle overgevers aanraden.