Is een magnetronsterilisator handig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Luppy, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Hoi allemaal,
    Ik kook nu ongeveer 1x per 3 dagen mijn kolf, flessen en spenen uit in een pannetje. Verder was ik ze tussendoor goed af.
    Nu kreeg ik per mail een aanbieding voor een magnetronsterilisator (met 2 flessen erbij). Klonk op zich wel aardig, maar is zo'n ding echt handig? Hoe werkt het eigenlijk?

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb er zelf ook nog geen ervaring in, maar het lijkt mij wel handig. Scheelt je iig een hele boel werk en dus tijd.
    Waar je wel op moet letten is dat wanneer je zo'n ding koopt je er een koopt waar alle type en soorten flessen in kunnen.

Je hebt er bijv. een van avent waar dan ook alleen maar avent flessen in kunnen.

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    in het begin kookte ik maar na een maandje of 2 ben ik de magnetron sterilisator gaan gebruiken, echt ideaal!!!!
    ennuh, ding is gewoon bij de hema te kop voor 15 euro geloof ik!

4. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hoi,

wij hebben hem voor onze dochter ontzettend veel gebruikt. Je hebt ze idd bij de hema ook wel. De mijndes komt bij prenetal voor 15 euro.
    Moest er een bodempje water in doen en dan met spenen, flessen 7 minuten in de magnetron.

5. moena

moena Lid

3 jan 2009
    40
    0
    0
    Noord-holland
    Wij hebben ook die van de prenatal!! Heel handig, in de magnetron voor 7 min. en je hebt er geen omkijken naar!! Na 7 min. af laten koelen, afdrogen en klaar is moena!!

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja is het handig of niet?
    Ik heb zo een ding staan, maar vaak gebruik ik gewoon mn soeppan ;)!