Gewicht box

Discussion in 'De babyuitzet' started by Allahinkulu, Jun 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Ik ben van plan om bij mijn volgende bezoek aan nederland een box aan te schaffen en die vervolgens mee te nemen. (boxen kennen ze hier niet)
    Echter ik kan geen enkele informatie vinden over het gewicht van welke box dan ook.

Ik wil uiteindelijk een witte box. het liefst een ronde maar dat is geen vereiste of zo.

hebben jullie enig idee hoeveel jullie box weegt?

En weet iemand hoeveel de bopita boxen wegen? (heb hun zelf ook al gemaild maar krijg geen antwoord)

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    niemand? hehe :)

3. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ik dacht dat onze box verpakt zo'n 20 a 25 kilo woog, maar durf je dit echt niet met zekerheid te zeggen.

4. Agatha

Agatha Fanatiek lid

Sep 16, 2007
    1,382
    0
    0
    Geen idee. Die van ons is flink zwaar, in ieder geval, zit ook nog een lade onder. Is ook een zware kwaliteit (lang leve marktplaats). Waarom wil je het gewicht weten? Als je hem gaat halen is het toch het handigst om hem ongemonteerd mee te nemen, die losse delen zijn op zich niet te zwaar, loop je een paar keer heen- en weer naar de auto. Ik neem tenminste niet aan dat je hem met de tram in gaat slepen. :)
    En er zijn toch wel stoere mannen die hem van en naar de auto willen tillen voor een zwangere vrouw ;) ? De verkopers willen je vast wel helpen en bij thuiskomst is er vast een sterke buurman of familielid o.i.d. te porren.

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    volgens mij wil ze hem meenemen in het vliegtuig als ik het zo lees.. :)

maar ik denk dat een box inderdaad minstens 20 kilo is.

6. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    indd minstens 20 kilo

maar had je die vraag niet al een tijdje geleden ook al gesteld

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Nou toen had ik gevraagd over het zelf laten maken van een box als ik het me goed kan herinneren. Maar goed toen kwamen er ook geen reacties. En aangezien ik daar van heb afgezien (ivm veiligheidsredenen)

En ik woon inderdaad in het buitenland en wil hem dus mee nemen vanuit nederland. Maar wie ik het ook vraag (de winkels, mensen etc.) niemand geeft me antwoord.

8. Agatha

Agatha Fanatiek lid

Sep 16, 2007
    1,382
    0
    0
    Ah, met het vliegtuig! Ja, het is maar net welk buitenland, nietwaar?:rolleyes:
    Van Arnhem naar Duitsland heb je geen vliegtuig nodig ;) .
    Ik zou niet weten hoe je zo'n ding zou moeten wegen als het niet op de verpakking staat. Het kan zijn dat het op de buitenste doos staat waarin hij is vervoerd. Dat is namenlijk van belang voor de transporteur. In winkels met een eigen magazijn, grote zaken dus, zouden ze misschien voor je kunnen kijken als hij nog in die vervoersdoos staat of kunnen ze misschien naar hun magazijn bellen.

Share This Page