Onderwerp zegt al genoeg. Ga jij dit jaar op vakantie? Waarheen, wanneer en hoelang? Ben benieuwd waar jullie zp dames(en paar heren) naartoe gaan op vakantie. Wij gaan dit jaar voor het eerst met onze dochter op vlieg vakantie. Heb er veel zin in, maar ben ook lichtelijk nerveus voor de lange vliegreis(9/10uur). We gaan naar Curacao het geboorteland van mijn man( we gaan daar ong. om het jaar naar toe). Dochter gaat dus voor het eerst de familie daar zien. In Curacao kunnen ze niet wachten. Wat het nog meer speciaal maakt is dat mijn broer en zussen ook gaan. Helemaal omdat we eigenlijk ook met mijn vader zouden gaan, wat niet meer kan. Maar hij zal zeker bij ons zijn, dat is hij altijd! Wij gaan dus naar Curacao, vertrekken morgen en blijven daar 25 dagen. Kom maar op met alle vakantie plannen, wie weet inspireren we elkaar. Budget, luxe en alles daar tussen in....
Wij gaan niet op vakantie dit jaar.. moet in september bevallen dus kunnen ons geld wel beter gebruiken nu haha.. vind het wel jammer want dit was anders toch onze laatste vakantie geweest samen maarja thuis kunnen we er ook iets moois van maken
In juni gaan we 10 dagen naar Griekenland. Een keertje wat dichterbij huis, voor het geval dat ik zwanger zou zijn dan.. Anders gaan we eigenlijk altijd buiten europa op vakantie. Als de situati het toelaat, willen we aan het eind van het jaar ook nog 1 of 2 weekjes weg gaan. Maar dat is afhankelijk van wanneer ik zwanger word.. Lastig plannen
Wij gaan in juni 3 weken naar canada. Heerlijk heb er nu al zin in. Voorgaande 3 jaar zijn we naar de vs geweest.
Jaaaa wij wel. Twee weken met de auto naar het gardameer, Italiƫ. Daar hebben we een bungalowtent. Samen met vrienden die ook twee kindjes hebben, erg gezellig. We gaan naar een luxe camping, maar dan wel in een tent. Heel bewust voor gekozen want vorig jaar hadden we een stacaravan en dat beviel niet zo goed. Heb er heeeeel veel zin in!!
We hebben 3 weken... Nog niks geboekt maar dan doen we meestal pas een paar weken van te voren. En we hebben een boot. Dus we gaan veel dagjes weg met de boot En natuurlijk naar speeltuinen, pretparken, dierentuinen et cetera...
In juni gaan we 8 dagen naar Kos, in een lekker luxe 5 sterren complex. En in augustus gaan we nog een week naar Centerparcs.
Wij gaan lekker anderhalve week naar ameland. Lekker in een appartement. En later nog 3,5 week naar Italiƫ. Hier gaan kamperen op een agriturismo camping. Lekker kleine camping met maar 7 kampeerplaatsen en 9 stacaravans. Wel een zwembad aanwezig en je kan je eigen groente plukken.
Wij hebben 3 weken vrij, maar ben aan het overwegen om daar 2 weken van te maken, en dan een weekje opsparen om aan m'n bevallingsverlof te plakken! We weten nog niet precies waar we heen gaan, waarschijnlijk op de bonnefooi richting Frankrijk, Zwitserland of Italie. En dan ofwel met de tent, ofwel in stacaravans. Maar ik moet zeggen dat een weekje ergens lekker warm all inclusive me toch ook wel trekt..... Dus wij twijfelen nog even
heerlijk die vakantievooruitzichten! Wij gaan met de auto naar een camping in Zuid Frankrijk, 2 weekjes in een stacaravan, kan niet wachten! helemaal zin in!
Wij gaan in augustus 2 weken naar Turkije. Het hotel waar we al een aantal keer zijn geweest met een groot aquapark voor de kids.
wij gaan 2.5 week naar zuid-frankrijk. Verreweg niet onze ideale vakantie maar helaas mag onze zoon door zijn gezondheid niet vliegen dus heel veel opties hadden we niet
Wij gaan dit jaar een paar dagen weg. In oktober ben ik uitgeteld, dus willen niet te ver weg.. Waarschijnlijk gaan we naar zeeland op vakantie..
Mijngeluk@ Misschien een paar nachten naar Belgie of met de minicruise naar Newcastle of Hull(Engeland). Is niet heel duur, maar wel heel leuk! Wij hebben beide gedaan. Naar Belgie voor onze docher en naar Hull met onze dochter. Ze was toen denk 6mnd en ging prima. We hebben het via P&O ferries geboekt. Niet een standaard minicruise. Maar met 1 extra nacht in Hull. Flora01@ herken het! Ik vond het heel moeilijk om tijdens de mmm weg te gaan. Elke ronde waarin ik niets kon doen, vond ik vreselijk. Wij zijn uiteindelijk toch naar Curacao gegaan, maar was daar wel heel veel bezig met zwanger worden. 10 Dagen Griekenland is ook lekker! Hoop dat je snel zwanger bent meis! Tralalala@ Dat is misschien wel slim. Lekker nog een weekje extra thuis met je kleintje! Daar kan geen vakantie tegenop(wat mij betreft). Andere dames@ Lekker zeg al die vakantie vooruitzichten!
Mag ik vragen wat er met jullie zoontje is waardoor hij niet mag vliegen? (heb ik al gedaan) Soms zijn die vakanties juist de leukste, hoop voor jullie ook!
Wij gaan dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet op vakantie. Als we zouden gaan, dan blijven we sowieso in Nederland. Met zo'n klein ukkie wil ik niet te ver weg gaan, zeker niet de eerste keer!
Ons zoontje is onder behandeling voor leukemie. Hij heeft een stamceltransplantatie ondergaan en door die behandeling en alle chemo's is zijn weerstand laag. Aangezien een vliegtuig een gigantische bron van bacterieen is is dat te gevaarlijk. Het is enorm omschakelen, wij gingen altijd ver en iig vliegen. Ik heb een vreselijke hekel aan autorijden en zie hier dan ook als een berg tegenop. En dan ben ik ook nog bang dat we geen mooi weer hebben