Ik heb een vraag me dochter is niet veel gegroeid Op 03-07 woog ze 5,018 gram op 12-08 woog ze 5,111 Is ze 93 gram te gegroeid we zijn toen begonnen vaker te voeden en op 09-09 woog ze 5,164 was ze 53 gram gegroeid ze woog met de geboorte 2550 ze was toen al licht maar ze groeide goed Ze is nu bijna 6 maand ik vraag me af of ze genoeg drink ze krijgt ongeveer 5 voedings ze is vaak snel klaar met drinken drink ze paar min goed en dan steeds paar slokken tot ze niet meer wil ze is snel afgeleid ik vraag me af op ze wel genoeg drinkt ze is verders wel vrolijk te vreden ze slaap goed speelt rolt om
Het kan zijn dat ze een langzame lijn heeft. Je kunt je gegevens invullen in de who groei curve http://www.borstvoeding.com/groeicurve/ Heb je overlegd bij het consultatiebureau? Bij twijfel zou ik altijd aanraden haar vaker aan te leggen (geef een voeding extra) of wissel een paar keer van kant tijdens een voeding. Dus geef de rechterborst, dan als ze minder snel drinkt links en nog een keer naar rechts. Succes!