Wat een drama zo'n topics toch altijd.. Ieder mens is nu eenmaal anders.. Anders zou het maar saai zijn. Prima toch als sommige dat iemand het anders doet dan jij?! Hier eentje van 9 die veel eet en zijn broertje van 6 niet. Groeien even goed, hebben evenveel energie. Ze gaan heus niet dood als je van een schema afwijkt hoor. Ze nemen toch wat ze nodig hebben. Mijn dochter van bijna 8 weken weegt 5.235 kg bij 58 cm. Ze krijgt 120 x 5.. Volgens het cb kan ik best 150 gaan geven. Ze neemt gewoon de voedingsstoffen beter op als andere. Niks mis mee. Dus dames kalmeer een beetje. Doe allemaal waar je je goed bij voelt.
ik ga niet reageren op de eetschema's dat is ieder voor zich. mijn dochter is van jongs af aan erg stevig geweest, heb zelfs bij de dietiste gelopen voor haar. met 6 maanden zat ze al op de 10 kilo inmiddels is ze 16 maanden en vorige maand was ze 14 kilo bij 81 cm ik merk dat ze nu ze loopt heel hard veranderd in postuur. het echte bolle is er al grotendeels vanaf en de kleding die we al een paar maanden hebben voor haar omdat ze zo stevig was, past nu nog steeds goed in de lengte en ook beter om haar buik. het cb geeft allerlei wisselende adviezen er in en het is dat ik voor iets anders bij de KA moest zijn. die wilde haar gewicht in de gaten houden, maar na allerlei onderzoek lijkt het toch echt gewoon 'babyvet' het was echt een allesetertje en ze leek altijd maar honger te hebben, maar we merken dat ze steeds minder behoefte krijgt. ze at altijd met gemak een vol bord leeg, maar nu laat ze vaak wat staan. moraal van dit verhaal: niet te druk om maken en gewoon doorgaan met wat je nu doet. en als je het niet vertrouwt, ga naar de KA want een moedergevoel heb je niet voor niets!
Idd hier precies t zelfde verhaal...kwam voor heel iets anders bij de ka maar die viel het gewicht van mijn dochtertje gelijk op..vooral de snelle toename daarvan. Ik ben het eens met ballie ..volg je moeder gevoel !