wel of niet bij ontsluiting

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door steffie1980, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Hoi,
    Nou lees al een tijdje mee op het forum maar nog niks gepost nu heb ik toch wel een vraag.
    Ik ben trouwens 26 jaar getrouwd heb een zoon (luca) van 4 jaar geboren met een spoedkeizersnee en een dochter (ruby) van 2 op de normale manier geboren...wel heeel lang en zwaar.
    Maar goed ben nu dus 36 weken zwanger van de derder...een zoontje
    nu heb ik al een week veel last van pijnlijke harde buiken, heb 2 cm ontsluiting en het rommelt allemaal. De vk zegt ook dat ze hoopt dat hij het nog een weekje of 2 zal volhouden daar hij al helemaal klaar ligt. Hij word geschat op 2400 gram. (mijn 2 andere waren beide precies 7 dagen te vroeg en wogen 2975 en 3115)

Nu vroeg ik me eigenlijk af mag je nog vrijen met ontsluiting? Heb dit namelijk nog nooit meegemaakt en vind er ook niks van terug.

bedankt

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Volgens mij kan het gewoon met ontsluiting. Ik vond dit op het net:

Er zijn een aantal redenen wanneer je geen coïtus mag hebben:
    -als de vliezen gebroken zijn
    -als je vrouw bloedverlies heeft
    -als de placenta voor de baarmoedermond ligt
    -als je vrouw een verhoogd risico heeft op een vroeggeboorte.

Je bent trouwens van harte welkom om bij de april mama's te komen meekletsen, ;)

3. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    hallo,

Ik heb ook onsluiting en sinds ik aan de weeenremmers heb gezeten vrijen wij niet meer.
    Er was te veel kans op een vroeggeboorte en de gynaecoloog wou ook geen inwendige onderzoeken doen voor de boel niet meer te stimuleren ;)

Ik denk niet dat het veel kwaad kan maar het zou gewoon je bevalling wel op gang kunnen brengen.
    Als ik de 37 weken haal gaan mijn man en ik het ook nog eens proberen want dan mag ze toch komen.

4. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    dank jullie ja denk dat ik dan ook beter nog een weekje wacht, gek eigenlijk he dat zoiets toch belangrijk word?
    Ik denk dat ik eens bij de april mama`s ga komen kijken hihi

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Als je tijd en zin hebt gezellig doen, ;)

Ook al is het later in je zwangerschap, als de baby er is gaan we namelijk gewoon door met kletsen. Er zijn meer dames uit belgie vertegenwoordigd.

6. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    lol ik ben een nederlandse dame getrouwd met een belgische heer nou ja....dame en heer hahaha is goed hoor dank je

Deel Deze Pagina