films

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miranda22, 20 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo hier weer allemaal.

Vraagje, is het nou wel of niet slim om in het bij zijn van je baby een enge film te kijken?
    Vroeg me af of baby,s daar last van kunnen hebben, ze begrijpen het natuurlijk niet maar de muziek in enge films is vaak wel wat dreigend enzo, zullen ze hier last van hebben?

groetjes miranda

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Als Luca bij mijn moeder is dan zet ze voor hem altijd een video aan met disney liedjes. Het speelt zich af in disney land parijs.
    Er komt 1 stukje in voor met spoken en een spookhuis. Steeds als dat er opkwam dan ging hij heel hard huilen.
    Dat was toen hij een maand of 6 was tot een maand of 8.
    Nu kan hij er weer naar kijken zonder dat hij bang wordt.

Hij heeft er niet slechter door geslapen ofzo, het was alleen op dat moment dat hij er bang voor was.

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Ik weet het niet...

maar ik laat mijn zoontje zulke dingen niet meekijken...

Laatst was er ook geweld op het nieuws, mijn zoontje keek en ik heb hem maar gauw weggezapt...
    je weet maar nooit wat z ervan meekrijgen (nachtmerrie, agressie op latere leeftijd ed) dus zap ik t maar weg..misschien voor sommige overdreven maar ik ben t liever voor...

4. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    o ik laat hem er ook zeker niet naar kijken, s,avonds ligt hij altijd in ze wipper te slapen in de box en vroeg me af of hij er dan last van kon hebben als wij een enge film kijken.

groetjes

5. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    als hij niet kijkt zal hij er geen last van hebben hoor lijkt mij...misschien als je ineens plotselinge geluiden hoort dat hij wakker schrikt, maarf meer ook niet....

6. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik laat haar zo min mogelijk tv kijken als wij kijken...ze kijkt alleen maar naar zandkasteel, teletubbies, biba boerderij en soms met papa voetbal..dat vind ze echt te gek ;)

enge of agressieve dingen wil ik haar zeker niet laten zien..je weet inderdaad maar nooit wat ze er van meekrijgen.

Deel Deze Pagina