Nathan is morgen 3 maanden oud en was afgelopen maandag 7,5 kg en 66 cm... Dus ook echt heel erg groot. Maar het CB zeurt helemaal niet, hij is uitstekend in verhouding en zit met beide op de bovenste lijn. Het was gewoon een lekker mannetje zei de arts. Kijk, daar was ik het nou eens he-le-maal mee eens! Tsja, manlief en ik zijn allebei 1m85 (ik ben zelf wel heel tenger) dus dat ons kind geen kleintje is verbaast me niet echt.
ik weet niet of ik hier aleens op heb gereageerd maar heb geen zin om 6blz te gaan doorspitten dus: bij 3 maanden was Jenna 59 cm en 5815gram bij 4 maanden was Jenna 62 cm en 6355 gram
Maandag is ze 3 maanden en ze is nu ongeveer (zelf gemeten en gewogen, ) 65 cm en 6400 gram. Lekkere dame dus! Geen gezeur van het CB overigens: we zijn zelf erg gemiddeld van lengte en gewicht, maar mijn vader, broer en zus zijn wel alledrie lang... En aangezien haar handjes en voetjes ook vrij groot zijn (sokjes van 3-6 maanden passen nog net), zei de arts laatst: "Dit is geen incident." Aha, nou, mooi, wat dat ook mag betekenen, LOL
Hmmm, dan is mijn mannetje helemaal een kleintje! Hij woog 12feb 4890gram en was 57 lang! de 15e was hij 3 maanden, ik ga nu dinsdag weer, ben heel benieuwd!