Wie heeft ook de crocs gymschoenen? Ze heeft maatje 23 en ze passen goed alleen gaan ze zo stroef aan en zulke brede voetjes heeft ze niet. Ik twijfel om alvast maatje 24 te bestellen (online) maar als die dingen gewoon stroef aan gaan ook bij jullie dan is het het model.
wat cool zoveel verschillende heb ik nog niet bij elkaar gezien zeg! jij wilde de schoen toch? je vroeg of je 23 of 24 moest nemen maar wat ik zie is dat 1 maat een gecombineerde. dan moet je dus al meteen 25 nemen. ik zit hier dan ook me. denk je dat ze klein vallen? mijn zoon zit net in 24 nu.
Ik heb ze sinds deze week ook voor mn jongste en hier gaan ze ook stroef aan. Is volgens mij het model.
wauw, die zijn wel érg leuk zeg! Verdorie, ik heb net gympen voor m'n dochter voor de zomer gehaald . Zijn ze vrij stevig of niet?
zijn heel stevig, Heerlijk voetbed. Gemaakt van t crocs materiaal. Alleen..er zitten gaatjes aan de bovenkant. Ik het het drama hier dat ze in de speeltuin, waarin zand zit, zegt. Mama schoenen vol!
dit zijn ze: Crocs de kleine maatjes vallen als 1 maat. Maar als het dus het model is wat maryloes zegt dan wacht ik nog wel.
Deze had Quinn vorig jaar ook, en hij liep er echt heerlijk op. De kan de tong van de schoen een eind naar voren halen, en dan gaan ze goed aan. Ik ga ze deze zomer weer halen Ohwja qua vuil, valt echt wel mee, zelfs met regen bleven zn sokken nog lang droog, wonderlijk maar waar