3 jaar en 8 maanden, ongeveer 99/100 centimeter en vandaag toevallig gewogen, 13,4 kilo schoon aan de haak. ik vind haar heel mooi in verhouding, maar volgens de grafieken is ze wat te licht voor haar lengte..
Dochter was bij de laatste controle in juni 3 jaar + 2 maanden 108 cm groot 21,5 kilo zwaar Probleem is dus hier dat ik qua lengtemaat genoeg heb aan 110-116, maar in de breedte heb ik 128-134 nodig en dan wordt het meteen al zo "volwassen" en natuurlijk "op de groei" Ohja, dik boven de p97 lijn (Duits) dus dat zal zeker 2+ zijn in NL
Hier twee heeeel verschillrnde meiden, geboren in juni 2009. L weegt 11.4 kilo en is 97 cm. J weegt 14.7 kilo en is 101 cm. De een lijkt op mijn familie , geen gram aankomen hoeveel je ook eet. De ander is net als mn schoonfamilie wat steviger... Zie alweer op tegeb afspraak CB, elke keer gezeur...
Ja ze blijft zo smal, maar volgt wel haar lijntje. J was nooit zo smal, maar merk dat ze haar babyvetjes kwijtraakt. Weegt nu nog geen 11 kilo.
Julie 3 jaar en 3,5 maand: 91 cm en 11,4 kilo. Klein en fijn ding dus. En ze heeft nog wel net een groeispurt gehad
Ik vind jouw meisjes niet gek hoor, qua gewicht! Ik kan me voorstellen dat ze L wat licht vinden, maar J is toch juist mooi in verhouding? Als ik het hier zo lees is ze zeker niet zwaar ofzo!