Vandaag is mijn jongste meisje alweer 2 jaar. Pffff wat is de tijd toch snel gegaan. Nog meer mama's met kindjes die 2 jaar worden deze maand? Wat gaat het hard hé? Gaan jullie kindjes ook volgende maand naar de psz? En hoeveel dagdelen? Hier mag ze vanaf 10 januari naar de psz. Ze gaat tot 2,5 jaar 2 dagdelen en daarna naar 4. Groetjes Bianca.
Hier nog geen 2 jaar maar april komt ook steeds dichterbij haha! Hij gaat niet naar de psz, want ik ben gewoon thuis. Misschien als hij 3,5 is dat hij even naar de psz gaat voordat hij echt naar school gaat Gefeliciteerd met je peuter!
Hier wordt zoontje in januari 2. hij gaat dan wel naar de psz voor twee dagen in de week. daar is hij wel echt aan toe en het geeft mij weer twee dagen wat meer rust met de andere twee. Van harte gefeliciteerd met je peuter!
Gefeliciteerd 🎉🎈🎉 Hier 2,5 alweer gaat allemaal veels te snel. Bij ons mogen ze vanaf 2,5 naar de psz maar wij wachten er nog even mee.
Is dat ook echt een bewuste keuze? Vind zelf een PSZ echt goed voor de ontwikkeling van een kind (op eigenlijk alle gebieden), dus ben eigenlijk wel benieuwd waarom iemand daar juist niet voor kiest En even on- topic: Gefeliciteerd Vind de tijd ook echt ontzettend snel gaan idd. Hier de jongste alweer 1,5 pffff...
Mijn jongste is net een dreumes geworden en mijn oudste net een peuter. Het gaat echt veel te hard 😩. Gefeliciteerd trouwens. Mijn net 2jarige gaat al een half jaartje naar (pre) school. 5 dagen 5 uur pd. Waar hij het echt super naar zijn zin heeft. Ik ben ook gewoon thuis, maar zie geen reden om hem daarvoor thuis te houden. Pre school in niet verplicht in pricipe mag iedereen beginnen wanneer hij/zij 1 is. Basisschool start met 5 jaar. En mijn jongste start in januari.
Mijn meisje is de 21e 2 jaar geworden! En ja, de peuterpuberteit is gearriveerd! Maar wat is het ook een leuke leeftijd! Al die gesprekjes die je kunt voeren, de knuffels en de boze buien, echt een nieuwe fase! Hoe gaat het met jouw meisje TS? Inmiddels al wat wijzer over de groei van je dochter? De laatste keer dat ik je sprak zou er onderzocht worden waarom ze zo hard groeit geloof ik!
Hoi, Ja uit de onderzoeken is gekomen dat ze heel veel groeihormoon aan blijft maken maar ze hebben helaas niet kunnen vinden waar het vandaan komt. Ze denken dat het erfelijk is omdat er ook best veel lange mensen in mijn familie voorkomen. Ze moet eind deze maand weer bij de kinderarts komen en dan gaan we weer bloed laten prikken. Hopelijk kunnen ze dan iets vinden want ze is inmiddels al dik 1m04 lang Vind het zo rot voor haar. Elke nacht brullen door de pijn in haar beentjes,voeten en rug en zelfs haar armen doen er zeer door Ik ga ook vragen wat ze kunnen doen zodat ze niet zo hard de lucht in blijft schieten met haar groei. Wie weet dat ze wat weten om haar pijn te verlichten. Zo blijft ze geen goede nachtrust houden
Kan ik me voorstellen, het is leuk als je kind hard groeit, maar voor een miesje is het niet zo leuk 2 mtr te worden.. Hopelijk is er iets mogelijk! Het is natuurlijk wel fijn dat er niets ernstigs gevonden is! Mijn dochter past net aan maat 92 en is nog geen 12 kg. Hoe lang ze is weet ik niet precies. Eind febr. weer naar CB.