Muzzy

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal29, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Wie heeft er ervaring met de taalprogramma's van Muzzy? Nog belangrijker wat vinden jullie ervan?

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hm het ligt hier startklaar en zou erg leuk moeten zijn begrijp ik van de mensen die het kennen....
    Maar op het moment zitten wij hier even in een andere fase geloof ik :)

Vanochtend filmpjes gekeken oever het skelet en bloedplaatjes.. :)
    Dus muzzy ligt nog even in de kast voorlopig.

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
  4. Saskia78

mja ik heb het gekregen van iemand.. omdat ze nogal bezig was met alles willen leren
    zijn kinderen hebben er veel plezier van gehad maar zijn inmiddels 8 :)
    dus vandaar dat wij het nu hebben gekregen.

ik heb zelf nog neit gekeken eigenlijk.. wij zijn nog beetje druk met het menselijk lichaam op het moment :)

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    De reden die jij opnoemt is ook de reden dat wij het voor L aan willen schaffen. Met standaard peuterdingen doe ik haar allang geen plezier meer hihi. Vandaar dat ik hoopte dat Muzzy wat voor haar was. Ik bestel het anders maar gewoon en dan zie ik het wel.

Leuk hè als ze zo leergierig zijn?

6. Saskia78

ik vind het heerlijk :)

Het is leuk als je ergens naar toe gaat.. gewoon omdat ze alles wil weten is alles een stuk leuker
    (en je wordt er zelf ook creatiever van heb ik gemerkt)

Gister heb ik dr zelf dr jurkje laten betalen...
    jurkje kostte 5€ en ik gaf 10€ mee
    hoeveel ze dacht terug te krijgen...
    En daarna natuurlijk zelf betalen om te kijken of het klopte.

nadeel is tegelijkertijd dat ze echt alles zelf wil doen.. en ze wordt al zo snel groot...
    dat gaat nu NOG sneller :)

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Helemaal mee eens!!! De babytijd is aan ons voorbij gevlogen. Ze liep met 13 maanden wat mes 2 jaar (overdag) zindelijk, praten doet ze als brugman en goed/duidelijk verstaanbaar.
    's Morgens verzorgt ze zich helemaal zelf, het enige wat ik doe is wassen. Haren kam ik ook zodat ik weet dat het goed zit en de tanden poets ik nog een keer na zodat ik weet dat het goed gebeurd is.

Die van jou wilt ook ALLES weten? Leuk!! Soms vermoeidend maar het houdt je inderdaad creatief en alert.

L vroeg wel laatst of ze zelf mocht betalen ik heb er alleen geen rekensommetje van gemaakt dat gaat nog net wat ver bij haar hihi

8. Saskia78

hehe tja.. je hebt nog tijd zat hoor!

maar mijn dame is erg gefrustreerd van dat je niet leert rekenen en lezen op school.. dus doen we het af en toe zo :)

hier op kdv weddenschappen over wanneer ze zou lopen.. dat werd "binnen 2 weken na haar verjaardag" en ja hoor.. 3 dagen na dr verjaardag eerste stapje.. en binnen een week liep ze als een kievit :)
    en ook praten als brugman.. heel gezellig :)
    al vergeet je soms even dat ze 2 is en geen 4..
    Ze is alleen nu helemaal into bacterieen, ziek, bloed, hoe je groeit etc

heeft ook nadelen hoor.. laatst bij oma had ze heel veel gesnoept heel het weekend
    en toen was ze zondags echt sip omdat ze geen groente had gegeten en dat is niet goed voor je
    en daarom was ze vast niet lekker!
    (tja.. wij snoepen zelden.. dus poffertjes, patat, spaghetti en gebak aangevuld met boterhammen met gekleurde muisjes.. daar wordt ej dan inderdaad misselijk van)
    dus zondagavond was ze niet te bewegen om dr eten op te eten.. groente wel maar rijst en vlees liet ze staan.
    en daarna wilde ze nog een appel.. (tja toen ging er bij mij een lampje branden... ) en toen ik vroeg waarom ze nog een appel wilde nadat ze dr bord niet leeg had gegeten kwam het hele verhaal er natuurlijk al gauw uit.

en stiekem.. vind ik dat gewoon heel sneu.
    niet dat ze bij ons niet zo veel snoept hoor.. maar dat ze zich er achteraf zo rot over voelt als ze het weleens doet.

9. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Je hebt een privéberichtje ;)

Deel Deze Pagina