Hallo, wie kent het geslacht van de baby al? Sinds wanner weet je het? Had je een voorgevoel? Heeft de dokter eerst gezegd een jongen en werd het een meisje?
wie kent het geslacht van de baby al? Ik Sinds wanner weet je het? Met 16 weken en 4 dagen Had je een voorgevoel? Ja, een jongen Heeft de dokter eerst gezegd een jongen en werd het een meisje? Nee, zowel bij pretecho als bij 20-weken echo zagen ze een jongen. Jongens kloppen meestal wel, meisjes blijken laten nog wel eens jongens te zijn! Waarom denk je dat de dokter het verkeerd heeft gezien? Omdat je dacht een meisje en de dokter zegt een jongen?
Hallo vlinder, De dokter zei op 13 weken een meisje, op 16 weken en half ook een meisje, nu ben ik eens benieuwd of het volgende week wéér een meisje zal zijn. Ik had namelijk een echt voorgevoel voor een jongen! En ja, ik hoor allerlei verhalen van vergissingen, dus kan het nog niet echt geloven!
Vergissingen komen voor, maar niet zo vaak als je denkt hoor. De dokter was er wel vroeg bij (volgens mij kunnen ze het pas vanaf 16 weken zien). Ik weet dat er iemand is hier die steeds hoorde dat het een meisje was en met 26 weken bleek het een jongen te zijn, maar dat is wel een uitzondering denk ik. Maar wie weet blijkt het toch een jongen en heeft ie zijn pieletje goed verborgen weten te houden
Met 18 weken een pretecho gehad en het word een jongen. Ook 2 maal heeft hij duidelijk laten zien tijdens de echo dat hij een jongetje is....hihi. Volgens die vrouw was het duidelijk een jongen. Met 20 weken echo werd het wederom bevestigd een jongen. Ook hier liet het knulletje zich goed tussen de beentjes kijken. En ja mijn voorgevoel klopt ook...... Maar ookal liegen de echofoto's er niet om,en ik als leek zie ook duidelijk een jongen. Maaruhhh 100% zekerheid hebben we als ik hem in me armen heb
Hallo Hier met 20 wkn een geslacht bekend via pretecho, maar met 22 weken zeiden ze in het ziekenhuis dat ze het met geen mogelijkheid konden zien omdat de echo ivm dikte buik en placenta aan voorkant te donker was. Dus hier heel veel twijfel, we houden alles nog maar neutraal. Nu hopen we met de 25 wkn 4d echo uitsluitsel te krijgen. Ik had zelf ook vanaf het begin het goede voorgevoel, maar iedereen bracht mij aan het twijfelen door stellig te zeggen dat ze dachten dat het het andere geslacht zou worden. Ik durf het geslacht helaas niet te noemen (wil het wel hoor) omdat ik bang ben dat er bekende meelezen. Mijn man en ik hebben besloten het voor ons te houden. Weet iemand hoe ik foto's bij mijn profiel kan zetten (net als vele andere met echo's enz)? Groet marieke
volgende week maandag zekerheid hieromtrent, ben zo benieuwd! kan je het u voorstellen dat ze 20 jaar geleden nniks konden voorspellen,zien? wij zijn echt bofkonten dan he!
Ik heb een vruchtwaterpunctie gehad, dus het moet wel heel raar lopen wil de uitslag niet kloppen. Bij ons wordt het een meisje! Iedereen om me heen dacht dat het een jongetje zou worden, ik dacht (of hoopte) een meisje, dat klopte dus.
IK kende het geslacht van m'n baby al. Sinds de 20 weken echo. Ik had een voorgevoel dat het een jongen werd, maar het was toch een meid Nee, we wilden het niet weten en ze ging er per ongeluk langs. Toen vroeg ik later aan mn man of hij het ook zag. Hij zei ja, we zagen allebei een meid, aangezien we allebei geen verstand van echo's hadden, hadden we het de keer erop maar gevraagd of ze even duidelijk wilden kijken. En we hadden het dus goed gezien.
Ja bij beide keren wist ik tijdens me zwangerschap het geslacht al. Bij Maricha brulde ik vanaf het moment van de positieve test dat het een meid was... heb alleen tussen week 8 en 12 heel even getwijfeld. Daarna wist ik het weer zeker. En bij deze kleine meid, had ik echt geen flauw benul wat het geslacht zou zijn... Mijn vriend zei bij beide vanaf het begin dat het meiden waren
20 jaar geleden kon dat wel hoor, mn moeder wist ook al dat ik ene meisje werd en had ook gewoon echo's
goedemorgen allemaal gister 3/4 d pretecho, maar helaas doordat het door vele lagen heen moet en een 3d zwakker is als een 2d lukte het niet. Het beeld was niet mooi en heel onduidelijk. Het werd een uitgebreide 2d echo, ook leuk. De kleine groeit als kool. hoofdmeting zat op 25wkn 2 dgn en de benen op ongeveer 27 wkn (lange beneb net als mijn man) ook is voor de 2de keer het geslacht gezien, beide keren hetzelfde (20 wkn en 25 wkn)maar bij 2 verschillende pretechostudio's. Ik heb mijn man beloofd het geslacht voor onszelf te houden, dus die belofte houd ik voor het geval er nieuwsgierige familieleden op onderzoek gaan. morgen de suikertest, zie er best tegen op vooral tegen het wegen omdat er toch wel wat aan is. nou ja we slaan er ons wel door. Vraagje hebben meer van jullie last van een bilspier? Het gaat af en aan, maar als het er is ga ik door de grond van de pijn. Groetjes mariek
Ondanks dat we het geslacht vooraf niet wilden weten, was de verleiding toch te groot. Sinds de 20 weken echo weten we dan ook dat we een jongentje krijgen. Misschien ook maar goed ook, want ik was echt overtuigd dat het een meisje zou gaan worden.... Had ik anders raar opgekeken. Inmiddels is het geslacht nog 2x bevestigd [met 31 en 34 weken].
heb ik ook! onderrug en langs mn linkerbilspier, doet echt HEEL erg zeer. Wel allene last van als ik op de bank heb gelegen en wil opstaan. Dan doet het zeer, na 10 min lopen is het weg.
Gisteren een 3D echo laten maken, om eerlijk te zijn doe je dat beter als de baby 28 weken is ipv 23, nu heeft die niet zoveel vet en het is het maar een schraal scharminkeltje hoor! Het is een meisje, al vanaf week 12, maar nu pas kan ik het ook echt geloven nu ikhet zelf gezien heb.
Ik weet niet wat normaal is op die leeftijd qua gewicht. Ik geloof dat ze vanaf 28 weken wat vetjes gaan kweken.