Gewicht...hier een kilo daar een kilo

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Dora, 19 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    ben al 20 kilo aangekomen. ik houd veel vocht vast, heel mijn handen, benen en voeten zijn dik van het vocht.:(

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    zit inmiddels ook al op zo'n 15 kilo.... was ik net zoveeeeeel kiloootjes kwijt komt alles er weer aan :)

ach jah het is voor een goed doel :):):D

3. Shirleyke

Shirleyke Actief lid

Ik ben 22 weken ver en nog maar 5 kilo aangekomen :D
    Mocht van mijn gyn niet aankomen de eerste 4 maanden, maar ik was toen toch 4 kilo bij.
    Omdat ik volslank ben, moet ik nu om de 2 weken op controle om zo mijn gewicht bij te houden.
    Dit voor een goeie bevalling en natuurlijk voor de gezondheid van de baby.
    Maandag moet ik mij terug wegen en ik mocht weer niet bijgekomen zijn...
    Tis nu donderdag en er zit toch 1,5 kilo bij :oops:
    Dat wordt nog opletten dit weekend...

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb volgens mij ook veel vetreserve gekregen op mijn billen :cry: en daar had ik nou best wel veel al. Zijn jullie alleen op jullie buiken/borsten aangekomen? Ik ook op mijn billen en bovenbenen dus. Hopelijk gaat dat ook snel weer weg.

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Tja, ik ben tot nu toe vijf kilo afgevallen door het braken, dus ik kan voorlopig lekker aankomen zonder zorgen. Als ik had mogen kiezen had ik toch gewoon liever een paar kilo aangekomen hoor!

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik kwam in het begin ook niet veel aan! Bij 20 weken 4 kilo..maar nu dus 28 weken en 10 kilo!
    Ik had een streven van 16 kilo, en als ik zo doorga: halve kilo per week, dan ga ikd at wel redden, maarja je weet nooit hoe het aan het eind gaat lopen! Kwa vocht etc.!
    We zien wel, tis niet leuk, soms baal ik ervan, maar tis voor een goed doel, en straks is het dus gewoon sonja bakker en sporten! En een lief hummeltje vasthouden hahahaha

7. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    ik zit nu op 9kg! bij 27 weken.... ik vind dat echt super veel..... ik moet ook zeggen, dat ik echt super veel snoep enz.... ik kan moeilijk stoppen...

maar ja, alles voor het goede doel! we krijgen er wel iets fantastisch voor terug!
    liefs elfje

8. Shirleyke

Shirleyke Actief lid

Gisteren weer op de weegschaal gestaan bij de gyn.
    Gewicht was zelfde gebleven :D
    Met 2 weken moet ik terug op controle :(

9. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    ik ben nu totaal 3 kilo aangekomen..

10. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ik ben nu 7 kilo aangekomen bij ruim 29 weken....

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Jep toen ik 22 weken was was ik ook al zoveel aangekomen

12. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik moet donderdag naar de VK 2 weken geleden zat ik op 20 erbij, hou me hart vast, heb me niet echt kunnen beheersen deze laatste 2 weken!

13. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Bijna 25 weken (morgen) en nu 7,3 aangekomen :oops:
    Ga deze week niet snoepen, anders loopt het echt uit de hand.
    Hoop dat het lukt.

Groetjes Cindy

14. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    ik ben zelf nu 13 kilo aangekomen met 24, 5 week

15. piepeloentje

24 mrt 2007
    8
    0
    0
    wassenaar
    Nou hallo dan,om jullie ff n hart onder de riem te steken! Ik was bij mn 1ste zwangerschap,mn prachtige dochter van bijna 2 jr. Wel te verstaan 35 kilo aangekomen! Weet je hoe verschrikkelijk t was,nog 1 week zwanger en ik had uit elkaar geklapt,maar mn gyneacoloog bleef maar zeggen,nee joh je bent gewoon n mooie zwangere vrouw hihihihihi,vast omdat ik n vorm van borderline heb hihihihihi. Nou t is er niet allemaal meer afgegaan hoor,er is ongeveer 10 kilo aan blijven zitten. Iedereen zegt ,ja maar je ebnt gelukkig lang,dus t valt niet zo op. Maar in deze zwangerschap ga ik er dus echt wel op letten he,ik heb er echt geen zin in om weer zo n kamerolifantje te worden hahahahahaha. Liefs piepeloentje :) :p

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hehe way to go piepeloentje :)

ik probeer er ook op te letten en te blijven fietsen.

maar mijn gewicht schommelt toch aardig
    vorige week vrijdag was ik nog eh.. 1,5kg zwaarder dan bij aanvang
    zaterdag in de stad lekker gegeten
    luxe koffie gedronken (iets met veel choco en veel slagroom en warme kersen)
    zondag bij mn schoonmammie gegeten die bovendien vond dat iks middags bij de koffie maar het grootste stuk appeltaart moest nemen
    en die me savonds nog bijna grote bak ijs in de maag splitste... (kon me nog NET beheersen)

was ik ineens nog maar 0,3kg zwaarder dan na de aanvang :)
    en vandaag nog steeds

was er stiekum toch wel blij mee
    afgelopen jaar tussen de 15 en 20kg afgevallen.. vind het toch wel wat vervelend dat dat er volgend jaar waarschijnlijk gewoon weer bij zit :(

Deel Deze Pagina