hallo, ik zoek leuke merken voor een meisje van 15 jaar. ik heb loreal, mabelline, rimmel, wella, zenner... wie weet nog meer leuke merken? groetjes sim
Essence van Kruidvat idd, lekker goedkoop en leuke spulletjes, bijna heel mijn make-up tasje is daar nu mee gevult.
en weten jullie ook leuke maandbladen of weekbladen, ik heb ook al zitten denken, bijvoorbeeld, de yes, maar ik wil zeg maar de "onschuld" een beetje bewaren...
Miss Helen kun je kopen bij de Hema en is niet op dieren getest. Lijkt me ook een positief punt. Ja de cosmopolitan girl, yes, girlz, fancy, hitkrant
is voor een meisje die laten we zeggen "heel veel" heeft meegemaakt, ik ben bezig om een pakket voor dit meisje samen te stellen, vandaar een "onschuldig" blad, ivm te confronterende dingen.. fancy had ik inderdaad nog niet aangedacht, girlz heb ik benaderd en "meidenmagazine" leek me ook leuk. yves roche was ik ook niet opgekomen, dank je! dank jullie voor de reacties
Essence inderdaad, heel leuk spul hebben die! En van Fancy ben ik heel lang fan geweest. Hier in België heb je dan ook nog de Joepie, speciaal voor tieners, maar weet niet zeker of ze die in NL verkopen? Hitkrant vond ik ook altijd leuk en Breakout!
weet niet of het in andere plaatsen ook zo is, maar bij ons is dit merk alleen te koop bij de etos.. en dan moet je er ook nog rap bij zijn ook
Meisjes zijn vaak gek op lipgloss met smaakjes. Kruidvat heeft ze ook in die kleine blikjes. Ik vond de tina winterboeken altijd leuk, ik weet alleen niet als ze nog bestaan.