met 13 weken niets horen met angelsound wie heeft tips?

Discussion in 'Zwangerschap' started by nicolioo, Feb 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Ik heb echt vanalles geprobeerd, goede creme ofe olie heel langzaam het hele gebied afzoeken. Koptelefoon op z'n hardst en volle en lege blaas, even lopen tussendoor en dan weer proberen.
    Vorige week bij de vk wel even het hartje gehoord, voor haar hoorbaar maar voor mij erg lastig, veel bijgeluiden uit mijn darmen.
    Ik hoor wel mijn eigen hartslag en wat geluiden uit mijn darmen maar nog echt helemaal niets met de angelsounds, meer een soort zeegeluid zeg maar en een leegte met af en toe een ruis.
    Wie heeft er tips of heeft ook meegemaakt dat het niet te horen was met 13 weken?
    Oh ja ik heb voor zover ik weet ook geen gekantelde baarmoeder.

Ben niet echt ongerust ofzo maar vind het wel echt raar, iedereen blij met het geluid van het hartje, soms al bij 10 weken en ik hoor echt niets. :(

gr. Nicole

2. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

Dec 5, 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    stom he... ik hoorde hem pas met 20 weken, en dan ook niet om te zeggen heel goed

groetjes

3. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Dat is nog eens een snelle reactie, maar hoe vervelend voor jou, ik zal ook wel bij die 3 % zitten die het pas erg laat hoort hahahha, en ben nu dus wel gerustgesteld.

gr. Nicole

4. Merel1976

Merel1976 Actief lid

Dec 8, 2008
    245
    0
    0
    Uhh, vast al geprobeerd maar wie weet:
    - echt veel creme gebruiken (bodylotion volstaat bij mij prima)
    - ontspannen op je bed gaan liggen
    - heel laag, rond je grens schaamhaar plekje voor plekje

Bij mij duurde het ook best lang voor ik het vond, maar mijn man had het gisteravond zo gevonden...
    En wat natuurlijk ook kan, is dat je placenta voor ligt en je zo een extra 'geluidswal' hebt. Daarbij maakt je hoeveelheid buikvet ook nog uit qua isolatie zeg maar...

Succes! En ook al zit het vast geod, het is toch ku* als je het zelf niet lukt!

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben expres pas begonnen met 14 weken en toen moest ik diverse keren ook erg lang zoeken. Ik weet niet wanneer je naar de vlos moet, maar misschien als die naar het hartje luistert, kun je de plek onthouden waar het kindje ligt. Vaak is er toch wel een voorkeur, hoe klein ook.

6. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Ik geef het op voor deze week, heb het gisterenavond in bed geprobeerd en vanochtend nog even, die kleine heeft er geen zin in. Ik ben vorige week nog bij de vk geweest en wat ik me herinner is dat het een beetje links zat en heb dat geprobeerd maar hoor niets helemaal niets (ja alleen mijn eiegn hartslag in vele varianten hahaha)
    Mijn buik is wel lekker helemaal soepel gecremed en ik ga het over een week of zo nog wel eens proberen.

7. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    idd een berg lotion gebruiken,onder je aparaatje
    en erg laag zoeken,beetje kloppen op je buik en zoeken waar je schaamhaar ongeveer eindigt,en goed plat liggen

hopenlijk hoor je het snel ;)

8. vlo

vlo Lid

Dec 16, 2008
    44
    0
    0
    ik hoor ok nog helemaal niks.
    gewoon afwachten.

9. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    He he de aanhouder wint, ik ben toch nog eigenwijzer dan ons beebje. Het was welliswaar geen duidelijke toon maar ergens heeel ver weg heb ik hem toch gevangen hahaa Ging als een idioot tekeer dat hartje. Echt lekker luisteren is het niet en als ik bewoog was het meteen weer weg. Nou kijken of het volgende week duidelijker is.

Ben toch wel opgelucht eigenlijk, het is wel gaaf om te horen.

10. Catje86

Catje86 Bekend lid

Sep 1, 2008
    602
    0
    0
  11. Merel1976

Merel1976 Actief lid

Dec 8, 2008
    245
    0
    0
    Haha, we zijn ook allemaal hetzelfde he?
    Wat nou: ik geef het op voor nu, NOT! ;)

En gelijk heb je hoor. Mooi dat je het nu gehoord hebt. Heb met mezelf wel afgesproken dat ik het maar 1 of 2x in de week doe, anders maak ik mezelf helemaal gek...

12. yl24

yl24 Lid

Nov 22, 2008
    22
    0
    0
    inderdaad erg laag zoeken. ik moest het apparaat ook aardig in mijn buik drukken en iets schuin houden.

succes

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Veel drinken voordat je gaat luisteren wil ook nog wel eens helpen.
    Links onderin, net boven het schaambot was, en is nog steeds, de plek waar ik het hartje goed kon horen.

14. sillie78

sillie78 Actief lid

Nov 13, 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Hoi hoi,

Maak je geen zorgen. Ik heb het zondag nog geprobeerd...NIKS. Ik hoor helemaal niks. Jammer, jammer. Nou ja, ik wacht gewoon weer op de verloskundige. Wel jammer he.

Share This Page