Hallo, Mijn zoon van 7 weegt nu 20,2 kg en hij is ongeveer 1.28 lang. Maar bij mij zijn de kinderen allemaal lang en dun, dus voor een gemiddelde heb je niet echt veel aan mijn gegevens. (Mijn zoon van 10 jaar weegt maar net 25 kg bij een lengte van 1.42)
Hier een jongen van 7 Hij is 1.36 lang en weegt nu 33 kilo . Hij was altijd lang en dun maar het valt ons (en zijn lerares) op dat zijn lichaam begint te veranderen. Zijn schouders lijken wat breder te worden en zijn gezichtje is ook aan het veranderen
We dachten dat onze zoon onder gewicht had. Hier te lezen valt dat reuze mee. Hij is 1.32 lang en weegt 29 kilo. Dank voor jullie reacties.
Onze zoon steekt met kop en schouders boven iedereen uit in de klas. Hij is 1.50 meter en weegt 39 kilo. Een kleine buffel dus, maar hij is zo vreselijk actief dat de schoolarts geen problemen voorzag voor de toekomst. Papa en mama zijn ook allebei groot en fors gebouwd... erfelijk belast zullen we maar zeggen
Echt een ukkie, mijn dochter is 4, 1.13 en 19 kilo. Maar nu heb ik hier 2 kinderen die allebei de +2 lijn volgen