Welk merk jeans/andere kleding voor een meisje?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by cd28, Feb 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cd28

cd28 Fanatiek lid

Jul 25, 2012
    1,344
    106
    63
    Voor onze dochter heb ik een jeans gekocht van het merk Tumble 'n dry. Super mooi! Welke merken zijn nog meer aanraders?

Ik had kleertjes gekocht bij de V&D maar die zijn na 2x wassen al niet mooi meer dus dat was echt zonde van het geld. En ik vermoed dat ze me geen garantie mee geven daar ;)

Ik ben dus op zoek naar nieuwe kleren maar er zijn zoveel merken en ik weet niet welke merken nu wel mooi blijven. Wil niet weer een miskoop doen.

Ze draagt nu maat 92, wanneer ging jullie dochter over naar 98? Is dat echt veel verschil? Kan de spijkerbroek nu nog 2x omslaan.

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik vind de skinny spijkerbroeken van H&M goed! Van de V&D vond ik ook wat minder. Vorig jaar heb ik ook een spijkerbroek van de Prenatal gehad, die kwaliteit vond ik ook goed. Kan veel hebben en is niet stuk gegaan ondanks behoorlijk veel buiten spelen, vallen en op het kdv spelen.
    Andere kleding heb ik van verschillende merken gehad en eigenlijke bijna geen klachten. H&M, Z8, Primark, Next, Zara etc.

Verder geen antwoord op je vraag over de maat. Mijn dochter gaat nu net naar 92 ;)

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

C&a heeft ook fijne broeken.

4. Bruijntje

Bruijntje Lid

Feb 2, 2009
    98
    0
    6
    Zuid-Holland
    Name it heeft heerlijke broeken. Zijn niet goedkoop, maar gaan lang mee. Koop ietsje te groot, met elastiek in middel en sla pijpen om.

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    Zara en WE. Dochter had ook een jeans van jubel. Hele fijne jeans en mooie kwaliteit.
    Broeken worden weinig gedragen. Dochter heeft voorkeur voor jurkjes en rokjes ☺

Qua andere kleding hier meeste van tumble. Maar ook geregeld dingen van de WE, noppies, name it, jubel.
    Retour, vingino en moodstreet vind ik ook fijn van kwaliteit. Maar deze merkjes nog niet voor dochter gehad, maar voor zoon.
    .

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    3,367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hele fijne broeken!! Ik wil geen andere meer. Hebben vaak leuke acties, 2 broeken voor 35,-. Goede kwaliteit, en blijven mooi na vaak wassen. Aanrader dus! :)

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,899
    3,931
    113
    Ik heb voor mijn dochter spijkerbroeken van Ter Stal. Europe Kids heet dat merk. Leuke broeken en tenminste betaalbaar!
    Hema heeft ze ook een broek van maar die vind ik minder, slobbert teveel en is erg dunne stof.
    Toen ze kleiner was had ik ook wel van de HenM die vielen ook goed.

Ohja en ik koop wel eens van het merk Ai girl bij Scapino. Leuk skinny broekje heeft ze daar nu van en ook stevige stof.

Van de VenD heb ik nooit broeken gehad. Wel shirts, die vond ik altijd prima, jammer dat de venD er niet meer is...

8. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Hier spijkerbroeken van Tumble, DJ Dutchjeans, DDD, Beebielove, Name it en Zara.
    Allemaal erg fijn en blijven mooi!!

9. cd28

cd28 Fanatiek lid

Jul 25, 2012
    1,344
    106
    63
    bedankt!! ik ga eens zoeken.

10. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Vingino valt bij mijn dochter ook erg goed.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,160
    35,818
    113
    We en name it. Heb nu voor het eerst een jog jeans van dutch dream denim.

12. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

Jun 25, 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Ik vind de spijkerbroekjes van Name It ook erg fijn inderdaad! Ze zijn lekker zacht en soepel en dat vind ik wel fijn voor die kleintjes...

13. wwrr

wwrr Fanatiek lid

May 14, 2013
    1,280
    448
    83
    De skinny jeans en jeans leggings van next zitten fantastisch en blijven heel mooi. Oude maten liggen als nieuw op zolder. En ze zijn ook nog eens helemaal niet duur.

14. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Jeans hou ik persoonlijk van jog denim en dan blue rebel,ddd

Vanaf maat 98/104 begin het leuker te worden qua kleding:
    Topitm, ninni vi etc. Verder hou ik van idigdenim, small rags, one we like, flo heeft niet zo goede kwaliteit. Yporque, mim pi, little lable, nono, r'belle
    Kijk anders op mijn blog heb ik wekelijks photoshoots met kleding uit onze kast 98/104 maat (dochter 94cm). Mini Belle | Kidsfashion, lifestyle reviews and photography
    Morgen post ik met onewelike flatlay. Topitm nieuwe collectie en ninni vi volgende week. Ik probeer wat trends bijhouden maar kies naar eigen smaak onze kledingkast ;)

We hebben amper andere merken in kast ik geef zelf liever geld uit naar betere kwaliteit aangezien ik 2 meisjes hebt.

15. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    ik vind cars ook altijd lekker zitten bij de oudste.
    name it zat bij haar juist helemaal niet mooi.
    broeken van we zitten haar ook wel mooi.

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

Feb 17, 2011
    2,665
    8
    38
    Hier spijkerbroeken van primark, zeeman voor op het kdv. En name it, h&m voor de andere dagen. Moet zegge dat die van de zeeman en primark ook erg fijn zijn voor die prijs.

Share This Page