gewicht kindje 24 weken en metingen (pret)echobureau

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door silly88, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    #1 silly88, 23 jun 2010
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
    hoi,

ik heb gister dus een 3D echo gehad. ikmoet nog een keer terug komen maandag want hij had er niet veel zin in :p ook ligt ie al helemaal onderin, met zn hoofdje naar beneden.

mijn uitgerekende datum was eerst 8 okt, daarna 10 en uiteindelijk 13 oktober. ik hou zelf 10 oktober aan ik denk dat zit er tussenin. maar goed nou vroeg ik hoe groot ie nu is. ze vroeg om de uitgerekende datum want zij kwam dus uit op 7 oktober en hij weegt nu al 720 gram. is dat niet een beetje veel? als je bedenkt dat ie officeel (aan de hand van de laatste uitgerekende datum) vandaag pas 24 weken is? hoe zwaar wogen die van jullie? kloppen die metingen nou van zo'n echobureau?

ook nog iets raars. de vorige keer kreeg ik te horen; je placenta zit voor. ze wees hem aan op het scherm en zei dat ik niet te lang moest wachten voor mn 3d echo anders zit ie met zn hoofd in de placenta. gister zegt ze ineens; je placenta zit achter :$ en wees hem inderdaaad weer aan, alleen dan aan de andere kant :( snap er niks van

groetjes

2. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Op deze site Ontwikkeling zeggen ze, dat een foetus van 24 weken ongeveer een gewicht moet hebben van 720 gram. Dan zou het bij jou toch goed moeten zitten.

Ik ben nu zelf 20 weken zwanger en gister woog de baby van mij ongeveer 320 gram. :)

Maak je wat dat betreft geen zorgen, volgens mij zit het gewicht van jou baby wel goed. Ik hoop dat je volgende keer een duidelijkere echo gaat krijgen!!

3. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    nou ik ben net bij mn verloskundige geweest. metingen van pretecho (babyvision) erkennnen wij NIET.
    alleen zit mn baarmoeder al heel hoog (bijna tot mn ribben) dus ik moet alsnog voor een groeiecho volgende week om te kijken of ie voorloopt.
    dus ik hoor het volgende week dan wel

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Mijn baarmoeder lag met 24 weken ook al tegen mijn ribben aan! En onze meid is absoluut niet te groot hoor! Zit gewoon op gemiddelde.

Het kan ook gewoon zo zijn dat je baarmoeder hard groeit! Hoeft niet persé dan ook door het kindje te komen hoor (die dan ook te snel groeit)

5. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    nee ze zei ook het kan ook gewoon je baarmoeder zijn, maar ik wil het gewoon zeker weten.
    en ik vind het natuurlijk helemaal niet erg om hem weer te zien :p dus volgende week weer een echo

groetjes

6. Loe

Loe Niet meer actief

wij hebben gisteren het gewicht gehoord bij 24w+5: dat was 835 gram.

Deel Deze Pagina