Zelfde vraag als iemand anders met vraagje erbij over afscheiding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Suzanne68, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde!!
    Van de week bruine slierten.1 keer 1 sliert en 1 keer wat meer...daarna wat bruinverlies....als ik niks doe heb ik wat puntjes in mijn inlegkruisje als ik heb gelopen wat meer....een streepje.En sinds gister witte slierten,maar nog steeds wel dat bruinverlies.Omdat ik dit jaar al 2 miskramen heb gehad,die ook begonnen met wat bruinverlies maak ik me sneller zorgen.
    Nu wilde ik vragen of ik erg simpel denk,dat als er spierwitte slierten uit de buurt van mijn baarmoeder komen,dat bruin ergens anders vandaan moet komen en ik mezelf dus kan geruststellen?
    Ik heb dinsdag een echo.

2. Suzanne68

Nu weer bruinverlies....meer dan de afgelopen dagen....heb wel gefietst.

3. Suzanne68

Ik heb nog meer informatie....ben bij de dokter geweest en die heeft gekeken en die zegt,dat mijn baarmoedermond nog netjes dicht is en er nu geen bloed uit kwam....dus kan ik dan zeggen,dat het donkerbruin en slijm wat ik vlak na dat onderzoek verloren ben iig niet van een miskraam kan zijn?Of ben ik nou weer te simpel?Mijn vagina was ook netjes intact,dus daar kwam het ook niet vandaan.
    Het is een groot mysterie dus .......

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

fijn dat je baarmoedermond gesloten was en dat het er goed uitzag. Het kan uit de vagina komen of toch uit de baarmoedermond. In de zwangerschap is alles rijk doorbloed en hebje vaak veel meer afscheiding.

Mirjam

Deel Deze Pagina