Herkenbaar... Bas heeft ook zo'n bos haar en mensen reageren nogal verbaasd als ze horen dat hij pas net 3 maanden is! 't Is dat het een jochie is, anders kon ik nu al staartjes maken
Hey Hilal! Toevallig woog mijn zoontje ook 2830 gram bij de geboorte! Met 3,5 maand woog hij 5750 en 59,5 cm lang, dat is dus bijna orecies gelijk! jongetjes horen met deze leeftijd iets zwaarder te zijn dan meisjes en mijn zoontje zit al vanaf zijn geboorte precies op de -1 lijn, dat is prima binnen de marge en helemaal goed dus jouw dochtertje lijkt me helemaal perfect! groetjes november!
leah was bij de geboorte 2765 en 48cm (precies 2weken te vroeg) met vier maanden (12feb, dus een week vroeger) woog ze 5670 en was 60,6cm. ze moet eigenlijk meer drinken, maar meer krijg je er niet in. vanaf het begin al een langzame drinker (wat steeds beter gaat) ze groeit goed, ze is heel vrolijk en slaapt goed, dus ik maak me geen zorgen
Isabella was met 4 maanden: 6635 gram en 65 cm Ze ziet er lang en slank uit, behalve haar (heeele dikke) wangen!
Mijn dochter was bij de geboorte 2170 gram en tussen de 42 en 45 cm lang ( 5 weken en 4 dagen te vroeg geboren ) en afgelopen maandag was zij precies 60 cm lang en 6,4 kilo...
Hallo, Ons zoontje Rune woog bij de geboorte 3kg 070 en was 49cm.. Ondertussen is hij bijna 4maanden en weegt hij 5kg 980 en is bijna 60cm. groetjes
Cailtin was bij haar geboorte 2590 gr en ongeveer 47 cm nu met 4 maanden weegt ze 6310 gram en is 61 cm groot.
Bas was bij de geboorte 3684 gram en 55 cm. Twee dagen geleden moesten we naar het cb, hij is nu 7230 gram en bijna 69 cm Hij heeft alleen redelijk bolle wangen en een beetje spek op zijn beentjes, verder nergens spekkies te bekennen Terwijl hij eet als een dijkwerker: 4 flessen van 210/7, 's morgens 75 gram fruit en aan het einde van de middag 75 gram groente. Joost mag weten waar hij het allemaal laat, maar ik zou zijn snelle verbranding wel eens even willen lenen
Mijn zoontje was bij de geboorte (11 dgn voor uitgerekende datum) 3100 gram en 46 cm lang. Bij 4 maanden woog hij 6260 gram bij een lengte van 60 cm.
Mijn zoontje is geboren met 29.4 weken met 1670 gram en ongeveer 39 cm. Nu is hij 3,5 maand en weegt ongeveer 5100 gram en is 57 cm. Als ik het zo bekijk met al die gewichten hier heeft hij al GIGANTISCH ingehaald
mijn zoontje was bij de geboorte 3740 gram en 50 cm (2 dagen te vroeg) met precies 4 maanden was hij 5935 gram en 61 cm. terwijl zijn geboortegewicht dus aan de hogere kant is, is hij nu wat gezakt op zijn lijntje maar groeit hij nu gewoon goed mee met een lager lijntje..