We zijn er vandaag achtergekomen waarom Daimy de afgelopen avonden en nachten zoveel heeft gehuild en zo weinig heeft geslapen, de ha constateerde vanmiddag een dubbele middenoorontsteking nu dus antibiotica meegekregen voor onze dreumes dame, maar ze vind het supersmerig dat word dus een hele strijd om 3 keer per dag naar binnen te krijgen...iemand tips?
oh sorry, het is een drankje. we hebben al op een lepeltje geprobeerd en met een spuitje, maar beide geen succes, mevrouw raakt helemaal in paniek je kunt het natuurlijk door het drinken doen maar ze drinkt momenteel erg slecht (slikken doen pijn aan haar oren) dus als ze dan 3kwart laat staan heeft ze nog niets binnen natuurlijk..zo lastig!
Poeh effe denken...(heb het met Alyna ook een keer meegemaakt, wat we ook deden, ze weigerde.Ben 2 keer naar de KA teruggeweest en toen heb ik druppeltjes voor in haar oren gekregen.en achteraf hoorde ik dat we het mochten mengen.) Lust ze misschien graag yoghurt, dat je het daardoor kunt mengen?
stom dat ik daar niet aan gedacht heb, ik ga het morgen meteen proberen! ze eet wel graag yoghurt!bedankt voor het meedenken!
Als ze slecht drinkt en daardoor de helft laat staan... is het dan niet een optie om de AB eerst met een kleine hoeveelheid vocht te vermengen (yoghurt, melk, sap, etc) bijv 50 cc. Dat op laten drinken en dan evt voor de nasmaak een tweede flesje zonder AB.
Mijn zoon heeft laast een kuur gehad ook een drankje. Met een spuitje werkte het niet... dus ik deed het op een lepeltje en zei tegen mijn zoon Doe eens Aaaah (doen we altijd als hij hoestsiroop o.i.d. krijgt) dan deed hij zijn mondje open en nam het drankje zomaar in altijd (echt even een ritueeltje dus) hij vond het ook erg smerig dus gaf hem drinken na zijn drankje. Maar steeds als ik zei doe eens Aaaah kreeg ik het smerige drankje zo naar binnen! wellicht ook een optie voor jou?
Wij doen alle medicijnen (en ook alle kuurtjes die hij heeft gehad) idd op een lepeltje Meneertje neemt alles keurig in... Misschien idd een idee om te proberen. Mirre
Je doet de hoeveelheid die ze moet hebben doormidden, dus bijv. 2x1ml ipv in 1x 2ml. en dat doe je op een lepeltje met een klein beetje danoon erop. Op laten eten en een gewone hap danoon. Vervolgens dit herhalen en dan het toetje op laten eten. Er zullen vast wel tegenstanders zijn voor deze suikerhap, maar dan hebben ze het wel binnen. Het mengen met grote hoeveelheden vloeistof is niet goed, omdat je dan nooit zeker weet of ze alles binnen krijgen.
Toen jinthe 3 weken oud was had ze al een oorontsteking,en ik heb het toen door haar flesje gedaan..maar ik denk dat door de yoghurt/vla een beter idee is. Heel veel beterschap voor je meisje!