vanaf welke leeftijd slaapt je kindje in een slaapzak ?? haha wel korte vraag zie nog zoveel wit in het scherm
moet al vanaf 7 weken! ze trappelde zich al gelijk onder de dekens vandaan en sinds die tijd slaapt ze in een slaapzak.
Vanaf een week of 5 hebben we er hier een aangeschaft. Toen schoof hij steeds boven zijn dekentje uit.
Vanaf een maand of 2 geloof ik... zodra hij zijn dekentjes af ging trappen ben ik met een slaapzakje begonnen.
Hier vanaf de 2e of 3e nacht. Vrij snel iig, omdat hij heel onrustig sliep en er heel vaak uit moest voor een voeding (bv). Dan was 't ook wel makkelijk dat ik 'm niet steeds helemaal in een doek hoefde te wikkelen, door de slaapzak bleef 'ie dan toch warm.
heb vanncht voor het eerst dus de slaapzak gebruikt , ging heel goed had ook het idee dat hij wat eerder insliep gisteravond . en hij was ook niet omhoog geschoven onder zn deken weg wat normaal nog wel eens voor kwam . knuff
Wij gebruiken nog geen slaapzak. Hij ligt heerlijk onder zijn dekentjes. Hij is rustig in bed, dus zolang dit zo blijft, geen slaapzak.
Vanaf het begin.. en hij slaapt er nu nog in, ook op het kdv dus wij hebben de lakens en dekentjes eigenlijk amper nodig gehad (het is nogal warm hier in de flat).
Hier nu vanaf ong 3 maanden, dit omdat ze zich nu vaker naar boven werkt, onder de dekens uit. Ook omdat het toch wat kouder wordt, is iets warmer. Ligt er alleen in de nacht in, overdag nog niet, ook nog een korte mouw slaapzak.
Ook hier vanaf 3 maand hij trappelde altijd zijn lakens weg en nu het winter wordt, is de slaapkamer erg koud wij hebben een gekocht van 3 tot 9 maand is iets te groot, maar anzij de snoozzz kan hij er niet onder glippen (is trouwens al bijna onmogelijk doordat er armpjes aan zijn slaapzak zijn xxx
ik dacht met 7 weken dat ik hem ging gebruiken..omdat ze de lakens steeds wegtrapte. Maar waar je wel op moet lekken dat de armsgaten niet te groot zijn. Ik ben net overgestapt naar een nieuwe maar daarvan heb ze beetje dichtgenaaid.
Hier ook zo'n wurmende wurm en ik vond het nu tch echt wel een beetje fris worden dus ze slaapt sinds ongeveer een week in een slaapzakje. Bevalt prima, zo blijft ze tenminste op haar plek liggen. Dus met 10 weken ongeveer!
Julie ligt nog lekker onder haar lakentje-dekentje; het is een rustige slaper, ze blijft over het algemeen netjes liggen. Alleen haar armpjes heeft ze altijd boven haar hoofdje liggen. Daarom doe ik haar nu een lekker warm pyjamaatje aan. Ik ben wel blij dat ze goed onder haar dekentje blijft; ze slaapt nog in haar hangwiegje en daarin is een slaapzakje denk ik wel een geprop.