Wat is het gewicht en lengte van jou dreumes van 1,5?? En welke maat kleding ect... Ik weet dat mijn zoontje wat klein is, dus ik ben benieuwd wie ook een kleine dreumes heeft! Iedereen denkt dat mijn zoontje veel jonger is 18,5 maand Gewicht vandaag: 8,7 kg Lengte 77 cm Kledingmaat :74 soms 80 Schoenmaat : 17 (heel vervelend)
Mijn zoontje is 16 maanden precies. Hij is 83 cm en 10,7 kg. Hij draagt maat 80/86 en heeft schoenmaat 21.
Hier ook een klein meisje (vooral qua gewicht)van 1,5 we zitten nu op 80 cm en een gewicht van 8,6 kilo. Loopt al bijna een half jaar in maat 80 en deze kan ook nog wel even mee. Schoenmaat 21 Wij lopen nu wel bij kinderarts omdat ze haar te licht vinden maar voor alsnog komt hier niks uit.
Hier ook bij de kinderarts, maar tot nu toe nog niks gevonden,hij heeft wel aanleg voor coeliakie... Over een paar maanden gaan ze opnieuw bloed afnemen!
Zoon, 19 mnd, ong 12,5 kilo, lengte onbekend, shirts welgeteld 6 wkn aangehad in mt 86 en nu mt 92, al zijn sommige darvan nog te groot, broek mt 86 schoen mt 22
Ff opgezocht van mijn mini: met 18,5 maanden was ze 75 cm en 8.5 kg nu 2 en 79 cm en 10 kg. Nu schoenmaat 21 en maat 80
Mijn ventje is 14 maanden, 87 cm en bijna 15kg.. kledingmaat 92 en scoenmaat 24. Hij is 'een beetje' groot maar goed in verhouding. Papa is 1.92 dus zal daar wel van komen 😅😜
Was ff nieuwsgierig dus ik dacht ik lees even mee Maar als ik dit lees denk ik pffff dan heb ik echt wel een klein buffeltje thuis. Nu bijna 7 maanden 74 cm en 10 kilo
Bij 17 maanden was mijn dochter 86 cm, 12,1 kg en droeg 92. Schoenmaat 23 ging ze toen naartoe. Maar ze is dan ook behoorlijk groot en wordt vaak juist ouder geschat.